środa, 24 sierpnia 2016

#Zapowiedź: Freddie Mercury i ja

Freddie Mercury i ja
Jim Hutton, Tim Wapshott
317 stron
Premiera: wrzesień 2016
Wydawnictwo Dolnośląskie prezentuje:

Książka Freddie Mercury i ja jest wznowieniem publikacji z lat 90, aktualnie niedostępnej na polskim rynku. Dla fanów jest to niewątpliwie unikatowa pozycja. W tekście znajdziemy ilustracje z prywatnego archiwum autora. 

Freddie Mercury – niezwykły wokalista, niezrównany showman, skomplikowana osobowość. We wzruszających wspomnieniach Jima Huttona, wielkiego przyjaciela i towarzysza życia Freddiego do głosu dochodzi także ciepły, sympatyczny człowiek, pełen przyjaźni i miłości. 

Od pierwszego spotkania tych dwóch mężczyzn do ostatnich chwil artysty jesteśmy świadkami fascynującej historii wielkiego uczucia i emocji.

Hutton ani na chwilę nie zniża się do poziomu kolorowego tabloidu. To nie historia rodem z brukowej prasy, ale przepustka do muzycznej przygody życia artysty. W tle opowieści porywające koncerty i oszałamiający sukces.  

. . . 

Piszę o tej książce ponieważ zespół Queen to dla mnie więcej niż ponadczasowe utwory. To kawał fantastycznej historii, która z roku na rok inspiruje mnie bardziej. Jakiś czas temu miałam okazję poznać jej niewielki fragment za sprawą książki Marka Blake'a Queen. Królewska historia. Zainteresowanych odsyłam do recenzji. We wrześniu będę miała okazję jeszcze raz poczytać o działalności artystycznej i życiu osobistym Mercurego, a o owocach tej lektury będziecie mogli poczytać na NiebieskiejObwolucie. Wszystkich fanów zespołu Queen zapraszam do przeczytania książki, która być może uchyli nieznane wcześniej informacje na temat Waszego idola i wzbogaci zasób wiedzy o nim, a przede wszystkim spowoduje, że po raz kolejny w Waszych głośnikach zabrzmi The show must go on. 

4 komentarze:


  1. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Patricia
    http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tej książki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy się przyznać, ale... nie lubię Queen. Jakoś nie mogę się przekonać do ich muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam! napisana prostym językiem ale czyta się ciekawie - ściągnęłam z chomika bo była niedostępna, teraz na pewno zamówię

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...