poniedziałek, 7 grudnia 2015

#18 Podsumowanie listopada | Zapowiedzi na grudzień

Znalezione na tumblr.

3 książki
to i tak całkiem sporo
jak na bardzo zabiegany listopad.

Jednak na blogu wcale nie było nudno. Pojawiło się kilka zapowiedzi interesujących nowości, a także zaległe recenzje np. Biesów Fiodora Dostojewskiego (książki, do której przeczytania gorąco zachęcam). Listopad to także miesiąc, w którym obejrzałam wiele ciekawych filmów. Wśród nich na uwagę zasługuje Most szpiegów, który niedawno wszedł na ekrany kin. Mam nadzieję, że niebawem uda mi się podzielić z Wami opinią na jego temat. 

Dzisiejszy post poświęcę jednak przypomnieniu trzech recenzji książek przeczytanych w listopadzie. Oto i one:


. . . 


. . . 




Za egzemplarze do recenzji dziękuję Wydawnictwu Sine Qua Non i Wydawnictwu Znak Literanova

. gru . dzień . 

W grudniu zamierzam przeczytać książkę Korzeniec Zbigniewa Białasa (w wersji ilustrowanej od Wydawnictwa MG). Po tym, jak spodobała mi się powieść pod tytułem Tal (więcej można przeczytać tutaj), można się było spodziewać, że prędzej czy później na Niebieskiej Obwolucie pojawi się kolejna recenzja lektury spod pióra sosnowieckiego autora. 


W grudniu także opublikuję post o książce Fynf und cwancyś. Zabieram się do tego od dłuższego czasu, ponieważ to książka całkowicie nietrafiona pod względem mojego czytelniczego gustu. 


Listopad to miesiąc, w którym poczyniłam wiele zakupów (prezenty od siebie, dla siebie). Kto obserwuje mojego Instagrama, ten już może kojarzy tytuły książek. 
Nie wiem, czy do końca roku uda mi się przeczytać wszystkie pozycje z tego stosu, ale już dziś mogę Was zaprosić do przeczytania recenzji Wariatki z Komańczy Marii Nurowskiej, która ukazała się w poprzednim poście. 


Nie wyobrażam sobie grudnia bez wpisu podsumowującego mijający rok. Z każdego miesiąca wybiorę jedną książkę i w ten sposób postaram się stworzyć unikalne rekomendacje dla Was. Będzie to subiektywny wpis na temat najlepszych, przeczytanych książek w 2015 roku. 

W tym samym poście opublikuję informacje i zdjęcia na temat wszystkich książek z mojej biblioteczki, które czekają na przeczytanie, a w nowym roku mam nadzieję, że będę stopniowo stworzoną listę skracać. 

W niedalekiej przyszłości spodziewajcie się jednak recenzji: Małych wielkich odkryć S. Johnsona i Ewangelii według Piłata E.E. Schmitta. To książki, które aktualnie czytam. 

. . . 

5 grudnia zakończył się konkurs na moim blogu, w którym do wygrania była książka Między światami Roxany Saberi. Powędruje ona do Eweliny Wiśniewskiej (swoją drogą mojej imienniczki), z którą już skontaktowałam się mailowo. Gratuluję i życzę udanej lektury! Post z konkursem do znalezienia tutaj. 


Tradycyjnie dziękuję za Waszą dotychczasową obecność i zapraszam do odwiedzania Niebieskiej Obwoluty w grudniu. Niech to będzie piękny miesiąc i piękny czas dla wszystkich Moli Książkowych. 

Jakie książkowe prezenty przyniósł Wam Mikołaj?
POCHWALCIE SIĘ!

Instagram: 


Uwielbiam Wasze zdjęcia książek. 
Swoimi też się zachwycam - trochę prywaty.


10 komentarzy:

  1. Ja byłam niegrzeczna, dlatego Mikołaj nic mi nie przyniósł:) Czytałam Bazar i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku i życzę, aby grudniowy był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bazar wciąż czeka na półce :) Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie coś w grudniu żadna zapowiedź nie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wynik i ciekawe plany ma grudzień. Czekam na recenzję pozycji o odkryciach, jestem ciekawa, czy podzielisz opinię innych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik i ciekawe plany ma grudzień. Czekam na recenzję pozycji o odkryciach, jestem ciekawa, czy podzielisz opinię innych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik. Oby grudzień był dla Ciebie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry wynik, powodzenia w dalszym czytaniu! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem Twojej opinii o "Moście szpiegów"! :)

    Zapraszam do siebie na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi jak na razie ten grudzień tragicznie wychodzi pod czytelniczym względem :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...