wtorek, 17 listopada 2015

Nagroda, konkurs i raz jeszcze o książce Roxany Saberi.


Czy ktoś z Was pamięta jeszcze książkę autorstwa Roxany Saberi, która ukazała się w polskich księgarniach 23 września? Jeśli nie, odsyłam Was w dwa miejsca: 


Recenzja, którą stworzyłam kilka miesięcy temu zwyciężyła w konkursie zorganizowanym przez Wydawnictwo Sine Qua Non. Nagrody cudowne. Swoją drogą możecie je obejrzeć na zdjęciach poniżej, ale nie to jest najważniejsze. 
Dzięki wygranej wpadłam na pewien pomysł i w dzisiejszym poście chciałabym Was serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w konkursie, w którym główną nagrodą będzie właśnie finalna wersja książki Między światami




„Między światami” to przejmująca relacja z aresztowania i pobytu amerykańskiej dziennikarki w okrutnym teherańskim więzieniu Evin. Oskarżona o szpiegostwo na rzecz Stanów Zjednoczonych każdego dnia pobytu w tym miejscu starała się o prawo do jakiejkolwiek obrony. Jej historia przeraża i porusza do szpiku kości. Żyjemy w XXI wieku, a nadal istnieją państwa, w których respektowanie praw człowieka zdaje się być dobrem luksusowym.

Aby wygrać egzemplarz książki Roxany Saberi (i jakąś uroczą niespodziankę) należy:

1. W komentarzu pod tym postem odpowiedzieć na pytanie:
Dlaczego zależy Ci 
na zdobyciu tej książki?
2. Do komentarza dołączyć adres e-mail (niezbędny do kontaktu ze zwycięzcą). 
3. Konkurs trwa od momentu opublikowania informacji do 5 grudnia (do godziny 23:59)
4. Po zakończeniu konkursu wybiorę komentarz, który najbardziej przykuje moją uwagę i skontaktuję się ze zwycięzcą mailowo. 
5. To chyba tyle. 

Życzę Wam powodzenia. Mam nadzieję, że Między światami trafi w dobre ręce. No i cóż...
Nie mogę się doczekać Waszych odpowiedzi!

Udanego tygodnia Mole! 


Mikołajki się zbliżają...
Pomyślcie o prezentach dla siebie. :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej ;) A książka jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecalam sobie, że koniec z nowymi książkami na półkach, więc niestety nie mogę wziąć udzialu, ale innym życzę powodzenia!
    Tobie gratuluję wygranej i zazdroszczę cudownej papeterii :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego chcę przeczytać tą książkę?
    Odpowiedź jej prosta, bo mnie zauroczyła :)

    Patrzę na nią i czuję, że to nie będzie łatwa książka.
    To będzie historia, która dogłębnie poruszy wszystkie struny mojego serca.

    Jestem gotowa wyruszyć do miejsca, ukrytego gdzieś między złem a dobrem. Przenieść się do historii kobiety, zamkniętej "Między światami "

    eve_ew@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego chcę przeczytać tą książkę?
    Odpowiedź jej prosta, bo mnie zauroczyła :)

    Patrzę na nią i czuję, że to nie będzie łatwa książka.
    To będzie historia, która dogłębnie poruszy wszystkie struny mojego serca.

    Jestem gotowa wyruszyć do miejsca, ukrytego gdzieś między złem a dobrem. Przenieść się do historii kobiety, zamkniętej "Między światami "

    eve_ew@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego zależy mi na zdobyciu tej książki? Ponieważ po zapoznaniu się z recenzją chciałabym ją przeczytać, ale jeżeli nie wygram tej powieści, nie będę mogła tego zrobić. Po prostu nie stać mnie już na kupowanie książek. Niedawno minęła trzecia rocznica od chwili, gdy po wieloletnim mobbingu, którego ofiarą byłam w pracy, zostałam w końcu zmuszona do złożenia wypowiedzenia i pomimo upływu kilku lat i niezliczonej ilości wysłanych cv i przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych, nadal innej pracy nie znalazłam. Dlatego biorę udział w konkursach, pragnąc dołożyć coś do swojej biblioteczki, w której kiedyś co chwila ustawiałam nowe, kupowane przeze mnie wręcz hurtowo książki...

    Pozdrawiam
    melisa2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...