poniedziałek, 2 listopada 2015

#17 Podsumowanie października | Zapowiedzi na listopad

Zaczęło się. 
Studia, długie, zimne wieczory i ciągła próba dogonienia czasu. Październik to dla mnie 6 przeczytanych książek... A właściwie 5. Biesy Dostojewskiego to lektura, która wymaga uwagi i skupienia niemieszczących się w ramach jednego miesiąca. 
Zapraszam Was na przegląd książek, o których mogliście poczytać na blogu w minionym miesiącu. 


+


Wszystkie pozycje znalazły przytulne miejsce w mojej biblioteczce, nadal jednak czekam na pełne wydanie książki Sofii Caspari W krainie srebrnej rzeki. Mam nadzieję, że już niebawem będę mogła Wam je pokazać. 


Wydawnictwa zasypały w tym miesiącu Moli Książkowych mnóstwem nowości. Dziękuję Wydawnictwu Sine Qua Non za książkę Silver..., Wydawnictwu Otwartemu za możliwość przedpremierowego czytania II tomu Sagi Argentyńskiej, Wydawnictwu MG za wspaniałą ucztę przy udziale książki Tal Zbigniewa Białasa, oraz Wydawnictwu Feeria za trochę młodzieńczego powiewu w tym zestawie, czyli za książkę Czy wspominałam, że Cię kocham? Kasacja to prezent. Stylowe wydanie zawdzięcza Wydawnictwu Czwarta Strona


Książkowe marzenia Mola - Recenzenta się spełniają. Dziękuję za ciągłe uzupełnianie mojej biblioteczki. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Większość moich październikowych recenzji powstała jeszcze we wrześniu. Na Niebieskiej Obwolucie mogliście także poczytać o:

...a jeśli ktoś szuka oryginalnego prezentu dla Mola Książkowego, to mam nadzieję, że tym postem pomogę w wyborze. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

L I S T O P A D 


Spadnie śnieg. To pewne. 
Reszta - nie bardzo. 
W październiku miałam skończyć trylogię o Szackim, a także Florystkę Katarzyny Bondy. Nie udało się, ale na to miejsce wskoczyła Kasacja Remigiusza Mroza. 

Szykuję dla Was recenzje kilku nowości od wydawnictw, którym poświęcę osobny i zarazem kolejny post. Nie mogę się doczekać, aż pokażę Wam nowe książkowe nabytki. 

Poza tym czekam na Bazar złych snów Kinga (5 listopada), Sektę egoistów Schmitta (4 listopada) i mam nadzieję, że szybko w dłonie wpadnie mi Zaginięcie Remigiusza Mroza (21 października), będące kontynuacją genialnej Kasacji. 

  

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Tradycyjnie dziękuję za Waszą dotychczasową obecność i zapraszam do odwiedzania Niebieskiej Obwoluty w listopadzie. Piękny miesiąc przed nami. Nie dajcie się jesienno-zimowej chandrze. Zobaczcie ile fantastycznych lektur na nas czeka. 

Co polecacie mi na długie listopadowe wieczory? Czy jakaś nowość wpadła szczególnie w Wasze oko? 

Instagram: 


Uwielbiam Wasze zdjęcia książek. 
Swoimi też się zachwycam - trochę prywaty.


5 komentarzy:

  1. Czy wspominałam, że cię kocham - widnieje na liście książek, które chciałabym przeczytać. :)
    Czasami starsze powieści idealnie wpadają w taką porę. Nie polecę ci niczego konkretnego ponieważ każdy z nas czytelników ma inny gust. Może tak odwiedzisz bibliotekę i tam znajdziesz coś, co cię zainspiruje?

    Pozdrawiam,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na wrażenia z "Biesów" Dostojewskiego. Sama mam przed sobą tę lekturę i nie mam pojęcia czego się spodziewać...

    OdpowiedzUsuń
  3. King mój ulubiony, też czekam z niecierpliwością :)
    PS. masz bardzo ładne paznokcie (mam nadzieję, że się nie obrazisz za ten komplement nie związany z książkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) (komplementy zawsze mile widziane) :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...