środa, 21 października 2015

#Zapowiedź: Czy wspominałam, że Cię kocham?

Czy wspominałam, że Cię kocham?
Cykl: Dimily [tom 1]
Estelle Maskame
408 stron
Wydawnictwo: Feeria Young
Premiera: 21/10/2015
* * *

Nowość od Wydawnictwa Feeria Young, 
czyli coś dla nastoletnich czytelników. 
Po raz kolejny będę miała okazję 
zrecenzować dla Was jeszcze ciepłą premierę. 

Estelle Maskame zaczęła zamieszczać kolejne rozdziały swojej książki na platformie Wattpad, gdy miała 17 lat. Od razu zyskała rzesze wiernych czytelniczek i została nazwana „głosem pokolenia”. Oficjalnej premiery pierwszego tomu i kolejnych części książki z niecierpliwością oczekują fani z całego świata. 

O czym opowiada książka? 

Rodzice Eden Munro rozwiedli się już kilka lat temu, i od tego czasu dziewczyna nie widziała swojego ojca. Teraz jedzie z Portland do Santa Monica w Kalifornii, by spędzić lato z nim i jego nową rodziną: żoną i jej trzema synami, z których każdy jest obdarzony silnym charakterem. Najstarszy z nich, Tyler Bruce, to zbuntowany nastolatek o wybuchowej naturze i wybujałym ego, kompletne przeciwieństwo przyrodniej siostry. On i jego paczka biorą Eden pod swoje skrzydła, pozwalając jej doświadczyć zupełnie nowych dla niej przeżyć – imprez, plażowania i… łamania zasad. Tyler pozostaje dla niej zagadką, a im bardziej stara się go rozgryźć, tym mniej o nim wie i tym bardziej czuje, że rodzi się między nimi coś więcej. A przecież nie powinna interesować się swoim przyrodnim bratem w ten sposób. To zakazane! Ale jak powstrzymać uczucia, których nie da się opanować? [Źródło: materiały nadesłane od Wydawnictwa Feeria]

Książka do zamówienia na stronie Empiku


Recenzja (mam nadzieję) ukaże się do 30 października
O wszelkich zmianach w planie, powiadomię Was wcześniej. 

Czy wśród Was znajdują się entuzjaści powieści dla młodzieży? 

Zapraszam na blogowy #Instagram
i zachęcam do wyrażania opinii na temat książki. 
Miłego dnia Mole!

4 komentarze:

  1. JA niestety nie jestem entuzjastą ;) Rzadko kiedy powieść obyczajowa dla młodzieży przypadnie mi do gustu i mnie oczaruje.

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również sporo czasu schodzi na znalezienie książkowego ideału w tej dziedzinie. Ostatnio szczególnie przypadła mi do gustu seria: "Oddechy" od Wydawnictwa Feeria Young. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tej książki, więc czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, ale na razie pochłonął mnie "Tal" od Wydawnictwa MG. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...