piątek, 23 października 2015

#14 Między książkami... Oryginalny prezent


Krzysztof Spadło to autor trzech książek należących do cyklu Skazaniec. Najnowsza z nich pod tytułem Za garść srebrników ukazała się 21 września 2015 roku. Tych z Was, którzy nie znają tego Pana, ani nie słyszeli o Jego serii, zapraszam serdecznie do przeczytania recenzji książki Na pohybel całemu światu
Pierwszego i jak dotąd jedynego tomu, który udało mi się zrecenzować. 

Choć minęło sporo czasu odkąd sięgnęłam po tę lekturę, nieustannie śledzę poczynania Autora i trzymam kciuki za realizację Jego kreatywnych kroków, które mają na celu wypromować cykl Skazaniec. Kiedy ostatnio dowiedziałam się o akcji Książka na prezent, stwierdziłam że muszę się nią z Wami podzielić. 


Całkiem niedawno, bo 8 października na internetowej stronie powieści Skazaniec w zakładce "Sklep" pojawiła się nowa kategoria: KSIĄŻKA NA PREZENT. Cytując pomysłodawcę:

Takiej oferty na polskim rynku książki jeszcze nie było!
Ten pomysł narodził się pod szyldem:
Made in Skazaniec ®
Do wyboru są 3 warianty na okazjonalny upominek z książką w roli głównej. Niekiedy "coś do czytania" jest lepszym prezentem niż flakonik drogich perfum lub butelka wykwintnego alkoholu...
Na szczególną uwagę zasługuje taki egzemplarz, gdzie znajdzie się czyjaś imienna dedykacja wydrukowana na stronie tytułowej. Spójrzmy prawdzie w oczy - to prezent z najwyższej półki.

W całości się pod tym podpisuję. 

Ceny sprawdzić możecie sami wchodząc na stronę skazaniec-sklep.pl. Jedni powiedzą, że drogo. Drudzy powiedzą, że za drogo. A ja powiem - ORYGINALNIE. Takie upominki się ceni. O takich się najdłużej pamięta i jako Mol Książkowy o takim skrycie marzę. 

Autorem zdjęć, które załączyłam w poście jest Dariusz Herbowski








Znacie kogoś, 
komu ten prezent
podbiłby serce? 

Inne inspiracje i wariacje
na temat prezentów dla Moli Książkowych 
znajdziecie pod tym linkiem.


  


Czekam na Wasze komentarze

7 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny pomysł, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!Po prostu Świetne!
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)
    Recenzjonistycznie
    No Longer Nightmare

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za świetna sprawa! Chciałabym coś takiego dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam dwa tomy Skazańca i mam ochotę na trzeci. Ale jak dla mnie to za wysoka cena...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czad!!! Lektury nie czytałam, ale z wielką chęcią po nią sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja znam kogoś - siebie :D Naprawdę fajny pomysł na prezent, tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycony! Pomysł całkowicie niekonwencjonalny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...