środa, 16 września 2015

Książkowe bestsellery w Biedronce

Kiedy? Od 14 września
Kto? Sklepy Biedronka
Co? Bestsellery w cenie 24,99 oraz 26,99

Niespełna dwa tygodnie temu pisałam o tym, co ciekawego do przeczytania można złowić w marketach Biedronka.  Po tym  krótkim czasie oferta nieco się zmieniła. Teraz pomiędzy bułkami i jabłkami można znaleźć jeszcze bardziej interesujące lektury. Ich pełną listę znajdziecie poniżej. 

  1. Bransoleta R. Gateley
  2. Futbol obnażony T. From 
  3. Kobiety szpiedzy L. Manza
  4. Książka bez sensu A. Deyes
  5. Kwitnący krzew tamaryszku W. Majer-Pietraszak
  6. Lekcje francuskiego H. Reyl
  7. Na morfinie A. Zacharzewska
  8. Navy Seals S. McEwen, R. Miniter
  9. Nie tacy oni straszni F. Bosco
  10. Nocna zmiana S. King
  11. Odnaleziony H. Coben
  12. Okularnik K. Bonda
  13. Ostatni bastion Barta Dawesa R. Bachman (S. King)
  14. Papierowe miasta J. Green
  15. Przeznaczenie M. Levy
  16. Rosół z kury domowej N. Socha
  17. Sprawa osobista L. Child
  18. Szaleństwa, Gafy i Trafy M. Greenside
  19. To będzie mój dom D. Wallace
  20. Tron z czaszek. Księga 1 P.V. Brett
  21. Wciąż czekam L. Young
  22. Wieczory w Umbrii M. de Blasi
  23. Zapach kwiatów kawy A. Veloso
  24. Znalezione nie kradzione S. King
Wyróżnione na niebiesko tytuły książek to oczywiście najbardziej apetyczne kąski wydawnicze (według mojej subiektywnej opinii), które już przeczytałam, bądź chciałabym przeczytać. 

Oczywiście znacie moją opinię na temat Okularnika K. Bondy, a jeśli nie to zapraszam Was do poczytania recenzji. Polecam Wam również Ostatni bastion Barta Dawesa S. Kinga - to naprawdę dobra książka. 

Z chęcią kupiłabym Papierowe miasta, ale przyznam szczerze, że nie przemawia do mnie filmowa okładka tej książki i wolę kupić ją w nieco starszym wydaniu. 

Jeśli chodzi o moje zakupy. W cenie 26,99 kupiłam książkę Znalezione nie kradzione S. Kinga i jestem z niej bardzo zadowolona. Od razu zaczęłam czytać. :)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Kupiliście już jakiś bestseller? 24,99 czy 26,99 to dla Was odpowiednie ceny? 
Opłaca się? 
Pochwalcie się, co udało Wam się złowić!

Czekam na blogowe relacje
i zapraszam na #Instagram

10 komentarzy:

  1. Kupiłam ,,Okularnika" i ,,Papierowe miasta", no nie mogę się nigdy powstrzymać od tych biedronkowych promocji, wykończą mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciebie jak Ciebie, gorzej z Twoim portfelem :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem się nie skuszę, gdyż ceny są dla mnie za wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie te książki można dostać w tej samej cenie (lub tańsze) w księgarniach internetowych, więc tym razem Biedronka się wcale nie popisała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz zainspirował mnie do 'pobuszowania' w Internecie i posprawdzania cen książek. Może wyjdzie z tego jakiś ciekawy post :> :) Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. O tym samym pomyślałam. Tym razem wcale nie tak tanio.

      Usuń
  5. Chciałam Kinga, ale się spóźniłam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, Tron z czaszek :D Muszę powiedzieć o tym memu chłopakowi, z pewnością się ucieszy :D

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka pozycji wydaje mi się ciekawych, może jeszcze coś zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. właściwie nic aż tak mnie nie interesuje ;) mam teraz inne książki, które chcę kupić :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...