środa, 23 września 2015

DZIŚ PREMIERA: Między światami. Moje życie i niewola w Iranie

Między światami
Moje życie i niewola w Iranie

Roxana Saberi
Wydawnictwo Sine Qua Non
Ocena: 7/10
380 stron

PREMIERA: 23/09/2015



Chciałabym Wam przypomnieć, że dzisiaj w księgarniach zagości książka Roxany Saberi.

Między światami” to przejmująca relacja z aresztowania i pobytu amerykańskiej dziennikarki w okrutnym teherańskim więzieniu Evin. Oskarżona o szpiegostwo na rzecz Stanów Zjednoczonych każdego dnia pobytu w tym miejscu starała się o prawo do jakiejkolwiek obrony. Jej historia przeraża i porusza do szpiku kości. Żyjemy w XXI wieku, a nadal istnieją państwa, w których respektowanie praw człowieka zdaje się być dobrem luksusowym. 

* * *

7 września otrzymałam drugą i jednocześnie finalną wersję tej książki. W porównaniu z egzemplarzem do recenzji, delikatnie został zmodyfikowany projekt okładki, jak i również zmniejszona czcionka oraz dodana wkładka ze zdjęciami. 

Szczerze polecam Wam tę publikację. 


* * *

Wersja niebieska jest wersją ostateczną. 

* * *


Za egzemplarze dziękuję

6 komentarzy:

  1. Obie okładki świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja również, może jesienią uda się przeczytać.

      Usuń
  3. Ja również mam w planach tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej książce i o tej historii. Autorka ma duże szczęście, że jest amerykańską dziennikarką i ta sprawa mogła być nagłośniona.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...