wtorek, 1 września 2015

Biedronkowa oferta książek

Kiedy? Od 31 sierpnia 
Kto? Sklepy Biedronka
Co? Książki w cenach: 9,99, 7,99 oraz 5,99 

Zwróciłam uwagę wyprzedaż książek w Biedronce i postanowiłam o niej wspomnieć na blogu, bo na dyskontowych półkach można upolować kilka naprawdę interesujących książek. Kto jeszcze nie słyszał o ofercie, zapraszam do przejrzenia pełnej listy. Znajdują się na niej wersje kieszonkowe książek w cenie 9,99 oraz lektury do kupienia w cenach 5,99 i 7,99. 

Wybrałam też kilka tytułów dla siebie i niebawem wyruszam na łowy. 


  1. Carrie Stephen King
  2. Catherine Amanda Nora Roberts
  3. Coś dobrego Wendy Francis
  4. Czarny Piątek Alex Kava
  5. Dom Zbrodni Agatha Christie
  6. Facet na telefon T. 2 A. J. Gabryel
  7. Kocham Cię nad życie Jill Mansell
  8. Miłość w czasach zarazy Gabriel Garcia Marquez
  9. Na los szczęścia Nora Roberts
  10. Niespokojny człowiek Henning Mankell
  11. Osaczona Tess Gerritsen
  12. Płytkie nacięcie Karin Slaughter
  13. Policja Jo Nesbø
  14. Tylko martwi nie kłamią Katarzyna Bonda
  15. Uwaga! To może być miłość M. Mcfarlane
  16. Zabójczy wirus Alex Kava
  17. Zacznijmy od nowa Abbi Glines
  18. Zakochać się Cecelia Ahern
  19. Zamek z piasku który runął 1 Stieg Larsson
  20. Zamek z piasku który runął 2 Stieg Larsson

Oczywiście pogrubione tytuły najchętniej bym przygarnęła. Co nie oznacza, że na przykład nie przeczytałabym książki Tess Gerritsen, czy Jo Nesbø. Nie wiem tylko, czy jest sens zaczynać przygodę z danym autorem od środka konkretnej serii. 

Ze swojej strony mogę polecić przeczytaną niedawno książkę Katarzyny Bondy Tylko martwi nie kłamią, która jest z kolei II tomem przygód psychologa śledczego Huberta Meyera. 


  1. Ludzie bezdomni Stefan Żeromski
  2. Mały Książę Antoine de Saint-Exupéry
  3. Medaliony Zofia Nałkowska
  4. Pan Tadeusz Adam Mickiewicz
  5. Proces Franz Kafka
  6. Przedwiośnie Stefan Żeromski
  7. Robinson Crusoe Daniel Defoe
  8. W 80 dni dookoła świata Juliusz Verne
  9. W pustyni i wpuszczy Henryk Sienkiewicz

Tutaj już tylko kilka tytułów wybranych przeze mnie. W całej ofercie lektur znajdują się książki w cenach 5,99 oraz 7,99. Jak to się stało, że w mojej biblioteczce nie ma jeszcze Małego Księcia

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

A teraz pytania do Was, 
co polecacie, co już przygarnęliście, 
co zamierzacie przygarnąć? 

Czekam na blogowe relacje
i zapraszam na #Instagram


11 komentarzy:

  1. Nie wybieram się (świadomie!) do Biedronki, bo jednak mam trochę wydatków związanych z studiami i cóż, z czegoś trzeba zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie przepadam na wersjami kieszonkowymi, więc sobie odpuszczę. Może sprezentuję sobie tylko "Medaliony" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie wróciłam z zakupów! Mam 'Medialiony', 'Proces' i 'Zakochać się'. Zakupy uważam za udane! :)

      Usuń
  3. Nie mam funduszy, ale książki są naprawdę ekstra :) Same smaczne kąski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukałam "Miłości w czasach zarazy", ale nie znalazłam już żadnego egzemplarza. Zawsze to, co mnie interesuje, znika najszybciej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już kupiłam książkę Bondy! I jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię kieszonkowych wydań, wolę e-booki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Policja" nie jest częścią serii, więc możesz spokojnie czytać.
    Sama nie lubię wydań kieszonkowych, więc polowanie odpuszczam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a to chyba delikatnie LubimyCzytac wprowadziło mnie w błąd. :)

      Usuń
  8. hm, tym razem portfel odpocznie, nie lubię wydań kieszonkowych :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...