środa, 2 września 2015

#15 Podsumowanie sierpnia | Zapowiedzi na wrzesień


Uczniowie dzisiaj oficjalnie rozpoczęli naukę, a studenci cieszą się jeszcze miesiącem wolności. Choć w kalendarzu nieodwołalnie zagościł wrzesień, to nadal świeci to samo słońce i te same termometry nadal wskazują ponad 35 stopni Celsjusza. 
Na moje oko czytelnicza sielanka nadal będzie trwać we wrześniu, a może nawet uda mi się przeczytać więcej książek niż w sierpniu. Dzisiaj chciałabym krótko podsumować miniony miesiąc. Udało mi się przeczytać 6 książek. 


+


A to wszystko wina Papierowej dziewczyny, która za szybko uciekła, a właściwie wróciła do biblioteki. Poza tym, myślałam że czytelniczy sierpień zakończę na Tylko martwi nie kłamią. Jak widać wykroiłam jeszcze trochę czasu dla Między światami

Idąc od góry:

Wśród tych sześciu książek jedynie propozycja od Katarzyny Bondy jest moim własnym zakupem. Papierowa dziewczyna jak już wcześniej wspominałam, to łup biblioteczny. Dziewczęta i kobiety oraz Bóg zawsze znajdzie Ci pracę to prezenty (za które bardzo dziękuję). Od wydawnictwa Sine Qua Non otrzymałam w formie egzemplarzy do recenzji przedpremierową wersję Między światami oraz Dzieci gniewu.

Sierpień mogę więc określić jako bardzo udany miesiąc, chyba jeden z lepszych w całym roku. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Jak wiecie, w sierpniu udało mi się poprowadzić czteroodcinkowy cykl 3 książki w 3 zdaniach. Poleciłam Wam w tym okresie 12 książek. Mam nadzieję, że moje wybory trochę Was zainspirowały. Poniżej znajdziecie pełną listę wybranych przeze mnie pozycji. 






  1. Drzewo migdałowe Michelle Cohen Corasanti 
  2. Morderstwo w Orient Expressie Agatha Christie
  3. Listy niezapomniane Shaun Usher
  4. Anatomia kłamstwa Praca zbiorowa
  5. Przebudzenie Stephen King
  6. Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął Jonas Jonasson
  7. Ci, którzy wrócili z zaświatów Antonio Socci
  8. Busem przez świat Karol Lewandowski
  9. Ja, diablica Katarzyna Berenika Miszczuk
  10. Powód by oddychać Rebecca Donovan
  11. Bóg, kasa i rock'n'roll Szymon Hołownia i Marcin Prokop
  12. Czas honoru T.1 Jarosław Sokół

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Wrzesień w książkach. 
Z takiego oto stosu:


Został taki


A jeszcze gdyby do tego dodać kilka 
egzemplarzy recenzenckich i zdobyczy bibliotecznych:



BIEDRONKA!


Wprawdzie Proces Kafki czytałam, ale mieć swój własny egzemplarz to co innego. Medaliony i Zakochać się czekają na przeczytanie. 


To będzie naprawdę udany miesiąc. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Tradycyjnie dziękuję za Waszą dotychczasową obecność i zapraszam do odwiedzania Niebieskiej Obwoluty we wrześniu. Jak wygląda Wasz sierpień i wrzesień w książkach?

Znaleźć mnie można także na: 


Uwielbiam Wasze zdjęcia książek. 


CZEKAM NA INSPIRACJE OD WAS. 
WE WRZEŚNIU BĘDZIE NAPRAWDĘ DUŻO POSTÓW. 

A tymczasem...



12 komentarzy:

  1. Gratuluję! Było owocnie.Życzę udanego września! I Harry..chyba znowu przeczytam...jak co roku zresztą xp

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry to mi się nigdy nie znudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry to czuły punkt na moim honorze. Mam nadzieję, że skończę tę serię do stycznia przyszłego roku. :)

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku. Książki które przeczytałaś w sierpniu są wyjątkowo w moim guście. Widzę, że króluje u Ciebie Bonda, której wystawiłaś świetną opinię. Ja kiedyś robiłam podejście do jej powieści, ale pamiętam że coś nie poszło. Teraz na fali jej popularności, chyba spróbuję po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio robiłam "drugie podejście" do Alice Munro i było bardzo udane. :) Tak więc w przypadku książek często trzeba wchodzić "dwa razy do tej samej rzeki" :D.

      Usuń
  4. Jeej, ile ciekawych książek! <3 Żałuję, że mam poprawki i nie mogę w spokoju poczytać. ;( Obecnie czytam serię o komisarzu Kurcie Wallanderze Henninga Mankella. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Postaram się kiedyś sięgnąć po książki tego autora. Na razie jednak muszę pozbyć się ogromnego stosu, który powstał w ostatnim miesiącu. :D

      Usuń
  5. Widzę, że Biedronkowe zakupy się udały :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze by się przydał "Mały Książę", ale ktoś mi go "zwędził" :D.

      Usuń
  6. Świetne wyniki:) Ja we wrześniu będę miała urlop więc możliwe, że będzie czytelniczo fajnie:) Udanego września:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw lektur masz MEGA ciekawy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...