niedziela, 30 sierpnia 2015

#4 | Trzy książki w 3 zdaniach


* * *

3 książki w 3 zdaniach to cykl, w którym będę polecać Wam 
trzy wybrane pozycje ze swojej biblioteczki. 
Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj 
 swoją czytelniczą inspirację.  



To już ostatni post z tego cyklu. 

Dzisiaj przygotowałam dla Was:

#1 Powód by oddychać Rebecca Donovan

Dlaczego warto przeczytać? 

1. Jest to książka, która wyczerpuje temat przemocy w rodzinie i porusza nim do szpiku kości

2. Powód by oddychać to mapa ludzkich emocji, których doświadczamy każdego dnia. 

3. To niezwykle wciągająca pozycja, będąca początkiem poruszającej historii


#2 Bóg, kasa i rock'n'roll Szymon Hołownia i Marcin Prokop

Dlaczego warto przeczytać? 

1. Książka obfituje w pytania (i odpowiedzi), które chciałby zadać niejeden wierzący, chodzący w niedzielę do kościoła. 

2. W sposób błyskotliwy i inteligentny prezentuje dwa odrębne stanowiska. 

3. Napisana w formie długiej rozmowy sprawia, że czyta się ją niezwykle lekko, a po zakończeniu chce się zadać pytanie: to naprawdę już koniec? 


#3 Czas Honoru Jarosław Sokół

Dlaczego warto przeczytać? 

1. Czas Honoru to początek wciągającej sagi o miłości i przyjaźni w sercu przerażającej wojny

2. Świat znany z serialu został w tej książce rozbudowany o zupełnie nowe postacie i historie

3. Po obejrzeniu wszystkich sezonów Czasu Honoru i przeczytaniu dwóch (z trzech) powieści Jarosława Sokoła jestem pewna, że wersja papierowa jest zwyczajnie lepsza


 * * *

Wybrałam coś dobrego dla Was? 


Kilka słów podsumowujących 3 książki w 3 zdaniach znajdzie 
w poście kończącym sierpień. 

Niebawem recenzja książki Roxany Saberi Między światami
więcej na #Instagram 

... ale również książki: Bajecznie Bogaci Azjaci

U MNIE GŁOWA PEŁNA POMYSŁÓW, 
A U WAS? 

Miłej niedzieli Mole!


8 komentarzy:

  1. Powód by oddychać - kiedyś przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czym jest? Co z niej zapamiętałaś?

      Usuń
  2. Książka telewizyjnej pary mnie bardzo mocno kusi. Lubię zderzenia różnych stanowisk, zwłaszcza gdy nie jest to durna kłótnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i trzecia - to moje typy. Przymierzałam się do serialu "Czas honoru", ale tyle seriali mnie kusi, że w końcu nie wyszło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo osób, w tym blogerek, polecało mi "Czas honoru" (serial). Może zacznę właśnie od książki. ;)
    Cieszę się, że masz pełno pomysłów! :) Ja właśnie szukam czegoś, co mnie zainspiruje.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Czas honoru" mam w planach od dawna. Na pewno się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam w planach "Powód by oddychać" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W trzech słowach opisać książkę to ogromne wyzwanie - ale świetnie Ci to idzie :0) Chciałabym przeczytać "Powód by oddychać"

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...