poniedziałek, 24 sierpnia 2015

#3 | Trzy książki w 3 zdaniach


* * *

3 książki w 3 zdaniach to cykl, w którym będę polecać Wam 
trzy wybrane pozycje ze swojej biblioteczki. 
Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj 
 swoją czytelniczą inspirację.  



O ile za pierwszym, czy za drugim razem znalezienie odpowiednich książek
nie sprawiło mi problemu, o tyle teraz stwierdzam, że z posta na post jest coraz trudniej. 

Dzisiaj przygotowałam dla Was: 

#1 Ci, którzy wrócili z zaświatów Antonio Socci

Dlaczego warto przeczytać? 

1. Jest to książka, w której wiedza biblijna i rzeczywistość nie żyją własnym życiem, ale idą ze sobą w parze. 

2. To książka, która przełamuje powierzchniowy sceptycyzm u ludzi, wyrażający się w stwierdzeniu: jeszcze nikt nigdy nie wrócił z zaświatów.

3. Jest skarbnicą ludzkich doświadczeń, które budzą w nas zaskoczenie i ciekawość jednocześnie. 


#2 Busem przez świat Karol Lewandowski 

Dlaczego warto przeczytać? 

1. Książka ekipy Busem przez świat to jeden z największych książkowych motywatorów i inspiracji, spośród wszystkich lektur, jakie dane było mi poznać.

2. Jest to pozycja, która potrafi zaszczepić w czytelniku bakcyla - podróżnika. 

3. Dlatego, że jest to książka, która zabierze Cię w podróż w miejsca, do których nie wiadomo, czy sam będziesz miał okazję się wybrać. 


#3 Ja, diablica Katarzyna Berenika Miszczuk

Dlaczego warto przeczytać?

1. Po pierwsze jest to książka, która z przymrużeniem oka ilustruje świat piekła

2. Ja, diablica to idealny antydepresant z mnóstwem miłosnych uniesień w jednym. 

3. Dlatego, że ta książka to dopiero pierwszy krok do całej serii i tak naprawdę przedsmak genialnej historii, która czeka na swojego czytelnika. 



 * * *

Halo, jest tu coś dla Was? 


W najbliższym czasie możecie spodziewać się zapowiedzi
kolejnej, interesującej wrześniowej premiery, 
ale i kilku ciekawych recenzji...

W wielkim skrócie:

#OskarIPaniRóża (sama nie wiem, dlaczego dopiero teraz)
#BajecznieBogaciAzjaci
#TylkoMartwiNieKłamią

Miłego tygodnia Mole!

8 komentarzy:

  1. "Busem przez świat" chętnie bym przeczytała, mimo że nie czytam takich książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałaś o poczuciu humoru zawartym w "Ja, Diablica". To moim zdaniem najważniejszy element tej książki ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszło mi to przez myśl, kiedy pisałam "z przymrużeniem oka". Piekielny świat przedstawiony w tej książce jest naprawdę mega zabawny!

      Usuń
  3. Książkę "Busem przez świat" mam w planach. Czytałam o niej dość pozytywne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Ja, Diablica" i pamiętam, że była to miła lektura jednak nie wywarła na mnie jakiegoś ogromnego wrażenia :) po drugim tomie zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym z chęcią zabrała się za nowsze książki tej autorki, ale jakoś ciągle mi do nich nie po drodze. :))

      Usuń
  5. "Ci, którzy wrócili z zaświatów" - zainteresowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,Busem przez świat" od dawna mam w planach, więc przeczytam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...