środa, 8 lipca 2015

Letni festiwal książek w Biedronce! Oto książki, które możecie upolować...


Lato w pełni. 
Słońce do czerwoności rozgrzewa nasze ciała i każdy z nas woli schować się w cieniu domowego ogródka, niż wychodzić na zakupy. Niemniej jednak gdy Biedronka daje nam możliwość zakupu ciekawych książek w bardzo niskiej cenie, Mole Książkowe są w stanie przezwyciężyć lęk przed wysokimi temperaturami i wybrać się do sklepu na łowy. 

[Żródło]

Kiedy? Od 6 do 19 lipca 
Kto? Sklepy Biedronka
Co? Książki po 9,99 

Tak najkrócej możemy przedstawić zarys Letniego festiwalu książek w Biedronce. Dzisiaj postanowiłam po krótce przedstawić Wam wszystkie tytuły, które oferuje dyskont, a wybór należy do Was. Krótkie streszczenia książek wraz z okładkami pochodzą z portalu LubimyCzytac lub z mojego bloga, jeśli samej udało mi się przeczytać daną książkę. 
Zapraszam na przegląd: 

* * *

Dolce Vita
Opowieść o oliwnym gaju we Włoszech
Cathy Rogers & Jason Gibb
344 strony
Wydawnictwo Pascal
Swoją drogą zawsze ciekawiło mnie, jak można stworzyć książkę w duecie. Zawód pisarza zawsze kojarzy mi się z indywidualizmem. Co można znaleźć w książce? 

Nie wiedzieli nic o Włoszech i nikogo tam nie znali, ale uwielbiali oliwę i przygody. Cathy i Jason rezygnują z dobrze płatnej pracy producentów telewizyjnych w Los Angeles. Wraz z roczną córeczką wyruszają w podróż ku nowemu życiu we Włoszech. By zrealizować życiowe marzenie, kupują zaniedbany gaj oliwny w malowniczym Loro Piceno i z każdym dniem ich życie nabiera włoskiego smaku. Jak przekonają miejscowego policjanta, że mieszkają tu już na stałe, choć w domu nie ma wody ani prądu? 
Czy poradzą sobie z zabawną ekipą robotników-lekkoduchów?
Czy zniechęcą sąsiada do kłusowania w ich ogrodzie?... 
[LubimyCzytac.pl / Ocena na portalu: 6,85/10]

Koktajlowe opowieści
Joe Cawley
320 stron
Wydawnictwo Pascal

Koktajlowe opowieści są idealną lekturą dla każdego, kto kiedykolwiek marzył o przeniesieniu się na stałe w słoneczne klimaty, by popijać drinki i korzystać z nielimitowanego słońca.

Kiedy Joe wraz ze swoją dziewczyną ma możliwość kupienia baru na Teneryfie, oczami duszy wyobraża sobie wieczne wakacje: rajskie plaże, darmowe koktajle i hiszpańską sjestę. Dlatego razem z bratem zaciąga pożyczkę u swojego ojczyma i niebawem wszyscy stają się dumnymi właścicielami baru w kanaryjskim kurorcie El Beril. 
[LubimyCzytac.pl / Ocena na portalu: 5,58/10]

Zawsze o tym marzyłam 
Rita Golden Gelman
432 strony
Wydawnictwo Pascal
Niezwykła historia kobiety, która na krańcach świata poszukuje szczęścia.

Jestem współczesną koczowniczką. Podróżuję od dwudziestu sześciu lat. Nie mieszkam nigdzie na stałe, mam tylko to, co mogę ze sobą zabrać. Często nie wiem, gdzie będę za pół roku. Wiedziona instynktem podróżuję po świecie bez żadnego planu.

Poznawanie ludzi to moja pasja. Nawiązuję kontakt z miejscowymi i osiadam wśród nich, zyskując z czasem ich zaufanie. Mieszkałam pod strzechami szałasów i sypiałam w olśniewających pałacach, w towarzystwie tubylców brałam udział w religijnych ceremoniach i zapuszczałam się na terytoria czarnej magii.

W wieku czterdziestu ośmiu lat, znalazłam się na krawędzi rozwodu, rozejrzałam się wokół siebie i stwierdziłam, że muszą istnieć jakieś inne sposoby na życie. I tak właśnie jest.
[LubimyCzytac.pl / Ocena na portalu: 7.18/10]

Camping Story
Emma Kennedy 
448 stron
Wydawnictwo Pascal
Czy pamiętasz czasy, gdy stłoczeni w samochodzie, obładowani po dach, z namiotem zamiast domu jechaliście całą rodziną na wakacje? Właśnie tak wyglądały wakacje małej Emmy Kennedy i jej rodziców. Każdy ich wyjazd – bez względu, czy była to dzika Walia, czy słoneczna Francja – zaczynał się wspaniale, lecz kończył katastrofą. Poturbowani, posiniaczeni, ze stratami w dobytku i „na psychice” wracali do domu przysięgając sobie, że był to ich ostatni wyjazd na camping. I że za rok już na pewno pojadą do miłego hotelu ze śniadaniem i basenem.
[LubimyCzytac.pl / Ocena na portalu: 6.88/10]

Wayne Rooney
Moja historia

Wayne Rooney
300 stron
Wydawnictwo Sine Qua Non

Jaka jest prawdziwa historia jednego z najlepszych piłkarzy na świecie? Czy pierwsze oznaki piłkarskiego geniuszu były widoczne już w Croxteth, na przedmieściach Liverpoolu? Jakie wydarzenia z dzieciństwa ukształtowały jego charakter? I jak oszałamiający skok do sławy i fortuny zmienił pozornie nieśmiałego, fantastycznie utalentowanego młodego chłopaka?
[LubimyCzytac.pl / Ocena na portalu: 6.14/10]

Stulatek,
który wyskoczył przez okno i zniknął
Jonas Jonasson
416 stron
Wydawnictwo Świat Książki
POLECAM!

Kto śledzi mojego bloga, ten wie, że jestem ogromną fanką Jonasa Jonassona. Sama kupiłam tę książkę w Biedronce, ale wtedy kosztowała około 25 złotych! Nabycie jej za 9,99 to wielka okazja. 
Czytając powieść Jonasa Jonassona i poznając skomplikowaną historię życia Stulatka uśmiech nie schodził mi z twarzy. Książka jest zabawna, przewrotna, oryginalna jeśli chodzi o konstrukcję fabuły i dzięki temu wprost stworzona do ekranizacji. Oczywiście po jej przeczytaniu było mi smutno, że Alan jest Szwedem, a nie Polakiem, i że nie jest ani moim dziadkiem, ani moim wujkiem, ani że nie będę mogła z nim porozmawiać. 
[NiebieskaObwoluta - link do recenzji - moja ocena: +9/10, ocena na portalu LC: 7.53/10]

Wyścig po miłość 
Jane Costello 
392 strony
Wydawnictwo Remi
Jeśli lubisz powieści Sophie Kinselli i Emily Griffin, ta książka na pewno Ci się spodoba. Abby Rogers już się zdarzało dbać o linię - wtedy zamiast dwóch babeczek z jagodami zjadała na śniadanie jedną. Odkąd pochłania ją prowadzenie własnej firmy, Abby nie ma czasu ani na ćwiczenia, ani na miłość. Kiedy atrakcyjny trener zachęca ją, by dołączyła do Klubu Biegacza, Abby nagle odczuwa nieodpartą ochotę na aktywność fizyczną. Niestety, pierwszy trening to upokorzenie: nie dość, że musi ćwiczyć w różowych legginsach, to jeszcze o mało nie wypluwa płuc. Po takim upokorzeniu zarzeka się, że nigdy nie wróci do klubu. 
Wtedy jej pracownica Heidi zjawia się w firmie z bardzo złą wiadomością, która na zawsze odmieni ich życie.
[LubimyCzytac.pl / Ocena na portalu: 6.99/10]

Uwodzicielki
Mingmei Yip
400 stron
Wydawnictwo Świat Książki 
Nowa powieść autorki bestsellerowej „Pieśni Jedwabnego Szlaku” i „Pawilonu Kwiatu Brzoskwini” o kobietach w dawnych Chinach, rasowych femmes fatales, które potrafiły rzucić mężczyznę na kolana lub doprowadzić go do zguby. Camilla, młoda sierota z Szanghaju, zostaje adoptowana i trafia do bogatego domu. Jednak gdy z dziewczynki zamienia się w kobietę, pojmuje, że jej adoptowanie to nie uśmiech losu, ale część intrygi uknutej przez szefa gangu, Starszego Brata Wanga. Camilla szkoli się w śpiewie, tańcu, rzucaniu nożami i akrobatyce – wszystko po to, by przyciągnąć uwagę wroga Wanga, bezwzględnego Mistrza Lunga. Zostawszy jego kochanką, Camilla poznaje dwie intrygujące kobiety: Cień i Tęczę Chang. Obie stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa i pozycji Camilli. Jednak jeszcze większe niebezpieczeństwo grozi jej ze strony najstarszego syna Mistrza Lunga, Jinyinga, który gardzi ojcem, lecz kocha Camillę. Szansą ucieczki może być tylko eliminacja Lunga, ale za jaką cenę?
[LubimyCzytac.pl / Ocena na portalu: 6.23/10]

Wszystkie kwiaty Szanghaju
Duncan Jepson
272 strony
Wydawnictwo Świat Książki 
Dla młodych Chinek mieszkających w Szanghaju lat 30 XX wieku, obowiązek zawsze był ważniejszy niż osobiste pragnienia

Dla Feng oznacza on zaaranżowane przez rodziców małżeństwo z bogatym biznesmenem. W zamkniętym światku państwa Sang - gdzie publicznie celebruje się tradycję, a w zaciszu domowym okrucieństwo - wypełnienie obowiązku jest równoznaczne z wydaniem na świat męskiego potomka, dziedzica i następcy rodu.

Żyjąc w złotej klatce, Feng czuje się coraz bardziej rozżalona i planuje wzięcie odwetu za zły los. Refleksja i opamiętanie przychodzą dopiero po latach. Tymczasem Chiny zalewa gwałtowna i bezlitosna fala rewolucji.
[LubimyCzytac.pl / Ocena na portalu: 7.37/10]

Pod Mocnym Aniołem
Jerzy Pilch
192 strony
Wydawnictwo Świat Książki 
POLECAM!
Tak, czytałam. W formie e'booka i z czystym sumieniem polecam. 
Najgłośniejsza powieść Jerzego Pilcha, uhonorowana Nagrodą Literacką NIKE 2001. 
I wchodziłem do gospody "Pod Mocnym Aniołem", i w celu uporządkowania doznań wypijałem cztery pięćdziesiątki. Potem w pobliskim sklepie kupowałem butelkę wódki i stawiałem czoło rozgardiaszowi przedmiotów. Nieładowi nieustannie wzbierającemu w opuszczonym przez moje żony mieszkaniu nie byłem bowiem w stanie sprostać na trzeźwo, choć czyniłem to wytrwale, mam bowiem usposobienie skrajnie pedantyczne.
[LubimyCzytac.pl / Ocena na portalu: 6.73/10 - moja ocena: 8/10]

Ryszard Kukliński
Życie ściśle tajne

Benjamin Weiser
Około 330 stron
Wydawnictwo Świat Książki 

Autor przez 12 lat badał archiwa CIA i w utajnionym miejscu spotykał się z Ryszardem Kuklińskim. W 1992 roku przeprowadził wywiad-rzekę z pułkownikiem. W opinii Weisera Kukliński jest bohaterem, który w znaczący sposób przyczynił się do rozmontowania sowieckiej machiny militarnej, narażając życie. Wypowiedzi pułkownika autor weryfikował m.in. w rozmowach z wieloma oficerami CIA. Rozmawiała też z generałami Jaruzelskim, Kiszczakiem i Siwickim. Książka zawiera wiele nigdy wcześniej nie ujawnionych szczegółów dotyczących działalności CIA. Pokazuje, jak ważne są źródła osobowe i praca ludzi dla powodzenia tajnych misji.
[LubimyCzytac.pl / Ocena na portalu: 7.47/10]

Biedronka proponuje nam takie wydanie: 

[Źródło]
 
Play
Javier Ruescas
Pierwszy tom cyklu: Play
464 strony
Wydawnictwo Jaguar
Dwaj bracia różni jak dzień i noc. Jeden wielki przekręt.

Aaron i Leo wydają się nie mieć ze sobą nic wspólnego. Aaron jest wrażliwy i zamknięty w sobie. Leo marzy o byciu gwiazdą. Aaron ma złamane serce. Leo walczy z całym światem. Aaron fantastycznie śpiewa, komponuje i nagrywa piosenki, nie ma jednak odwagi dzielić się nimi ze światem. Leo zrobi dosłownie wszystko, by tylko zaistnieć w show biznesie.

Kiedy Leo odkrywa nagrania brata, wpada na szalony pomysł, którym nie ma zamiaru dzielić się z Aaronem. Równanie jest proste: świetny głos Aarona + rewelacyjny wygląd Leo = wielka popularność.

Już niebawem nakręcony chałupniczą metodą teledysk z Leo w roli głównej podbija You Tube.
[LubimyCzytac.pl / Ocena na portalu: 7.44/10]


Po przeglądnięciu oferty Biedronki nabrałam ochoty na Zawsze o tym marzyłam oraz Wszystkie kobiety Szanghaju. Co sądzicie o tych książkach? Znalazło się tam coś dla Was? 

Miłego dnia!


15 komentarzy:

  1. Ja chętnie wybiorę się do Biedronki po "Play" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej serii. Bardzo mnie zaintrygowała.

      Usuń
  2. Tym razem nie ma nic dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, "Stulatek..."! I Pilch!
    Chyba jednak się powstrzymam, choć wybrali naprawdę fajne, wakacyjne tytuły, bo ostatnio kupiłam i pochłonęłam "W Chinach jedzą księżyc" za jakieś śmieszne pieniądze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem niestety nie widzę nic ciekawego dla siebie.Może ta autobiografia byłaby ok,ale nie przepadam do końca za tym akurat piłkarzem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie znalazłam w Biedronce żadnej z tych, które są pokazane na stronie. Ale za to kupiłam inne, bo wybór był naprawdę duży! Niebawem je pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba będę omijać Biedronkę w najbliższym czasie. Tak na wszelki wypadek. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem Biedronka nie ma nic, co by mnie zainteresowało ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna z tych książek mnie nie zainteresowała, ale nie żałuje. Mam co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja też. Lepiej zajmę się moim parapetem zapełnionym książkami. :)

      Usuń
  9. Kupiłam "Play" oraz "Dziennik Helgi". Niestety nie znalazłam "Stulatka..." :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Dziennik Helgi' - muszę o tej książce poczytać coś więcej. :)

      Usuń
  10. Może uda mi się upolować Wszystkie Kwiaty Szanghaju:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam trzy, m.in. ,,Stulatka..." :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...