piątek, 24 lipca 2015

#2 Co nowego w biblioteczce?


Kto czasem zagląda na mojego #Instagrama, ten mógł zobaczyć w ostatnich dniach ogromny stos książek. Wszystkie zostały zgromadzone na przestrzeni ostatnich dwóch/trzech miesięcy i nareszcie udało mi się je sfotografować. Dzisiaj pokażę Wam to, co lubicie najbardziej i co sama kocham na Waszych blogach, czyli mnóstwo książkowych ujęć. 


* * *


  • Rok 1984, George Orwell, Muza
  • Dziewczęta i kobiety, Alice Munro, W.A.B. 
Wersje kieszonkowe. Pierwsza to zakup na Aros.pl. Kosztowała nie więcej niż 6 zł, a druga to urodzinowy prezent. 



Szanowna Pani Bonda!

  • Tylko martwi nie kłamią
  • Florystka
  • Maszyna do pisania
  • Okularnik
Idąc od góry, dwie pierwsze zostały zakupione w wersji kieszonkowej na Matras.pl, Maszynę do pisania udało mi się wygrać w konkursie, a Okularnik to jeszcze zdobycz z Warszawskich Targów Książki. Wszystkie ukazały się nakładem wydawnictwa Muza. 


Wydawnictwo Znak!

  • Tajemnica Domu Helclów, Maryla Szymiczkowa
  • Bajecznie Bogaci Azjaci, Kevin Kwan
  • Pięść Dawida, Artur Górski - RECENZJA
Oto książki otrzymane w formie egzemplarzy recenzyjnych od wydawnictwa Znak. O Pięści Dawida mogliście już poczytać na blogu. Teraz jestem w trakcie czytania Tajemnicy Domu Helclów - już dawno nie czytałam tego typu książki. 



Złowione w bibliotece!

  • Papierowa dziewczyna, Guillaume Musso, Albatros
  • Wróć jeśli pamiętasz, Gayle Forman, Nasza Księgarnia - RECENZJA
  • Zostań, jeśli kochasz, Gayle Forman, Nasza Księgarnia - RECENZJA
Oprócz tego w zestawieniu ukazały się Dopóki nie zgasną gwiazdy oraz Odette i inne historie miłosne. Klikając w tytuły przejdziecie do zakładki z recenzją.

* * *

 Dosłownie dzień przed stworzeniem posta dotarły do mnie
Dzieci Gniewu od wydawnictwa Sine Qua Non. 

Co sądzicie o moich planach książkowych? 
Co polecacie w pierwszej kolejności? 
A może znaleźliście tu książki, które odradzacie? 

Miłego weekendu Mole! 



10 komentarzy:

  1. Ile Bondy! Ja chętnie przeczytałabym "Papierową dziewczynę" :)
    Spojrzenie EM

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już mówiłam na Instagramie, tak bardzo zazdroszczę Ci tej Bondy! *.*
    Z biblioteki mam również pożyczone "Jeśli zostanę", czyli pierwszą wersję "Zostań jeśli kochasz" i jestem bardzo ciekawa tej ksiażki. Widziałam nawet drugi tom, więc będę mogła od razu sięgnąć! :)
    Miłej lektury :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bonda, Munro, Schmitt - samo dobro :) Ale wisienką na torcie jest "Rok 1984" - moja ulubiona książka wszech czasów! :D Miłego czytania! Jestem ciekawa opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też na stosiku pojawiło się sporo Bondy (nie dołączyłam "Maszyny...", którą posiadam). "Tajemnica domu Helclów" mnie intryguje - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym przeczytać ,,Rok 1984"! Natomiast z Twojego stosiku znam tylko ,,Zostań, jeśli kochasz" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ile książek. Zaszalałaś! I widzę Bondę, ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ zazdroszczę Ci takiego wspaniałego stosu. Lepiej ukryj gdzieś Bondę, bo mam zamiar Ci ją podkraść :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile książek! Miłego czytania :) Ja właśnie zaczynam "Okularnika" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle Bondy? Ja jakoś nie mogę się przemóc, by sięgnąć po cokolwiek jej autorstwa :)
    A na książkę Orwella mam ochotę od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...