środa, 1 lipca 2015

#13 Podsumowanie czerwca | Zapowiedzi na lipiec

źródło: tumblr
U kresu sesji dopada mnie leń. Jeszcze tylko jeden egzamin i... No właśnie. Oddam się błogiemu blogowaniu, podczytywaniu książek i poszukiwaniu nowych, inspirujących współpracy i przynajmniej w lipcu (jeśli nie w następnych miesiącach) będę próbowała naładować akumulatory. 
Przyznam, że czerwiec okazał się dużo lepszy w porównaniu z majem. Udało mi się przeczytać 4 fantastyczne książki. a recenzji czwartej z nich możecie spodziewać się już w najbliższych dniach. 


Idąc od dołu: 

Za dwie spośród tych czterech pozycji dziękuję wydawnictwu Sine Qua Non. Lolita to zakup w Empiku (14,99 / wersja pocket), a jak zdobyłam Analfabetkę - mogliście przeczytać tutaj

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Plany na lipiec? 

Przede wszystkim sukcesywne nadrabianie zaległości, a jest ich bardzo dużo. Na moim słynnym parapecie zagościły jakiś czas temu CZTERY książki Katarzyny Bondy: Okularnik, Tylko martwi nie kłamią, Florystka, a także Maszyna do pisania. Z chęcią sięgnę także po: Dopóki nie zgasną gwiazdy Piotra Patykiewicza - książka od wydawnictwa Sine Qua Non. Być może będę mogła  podzielić się z Wami opinią na temat Znalezione nie kradzione Stephena Kinga (mam w formie ebook'a!), czy jedną z książek Jane Austen kupionych jeszcze w czasie biedronkowych promocji. O! Zapomniałabym o Turkusowych szalach Remigiusza Mroza, które czekają i czekają już ponad pół roku. 

Wszystkie zdjęcia książek znajdą się w osobnym poście.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Nie zapomnieliście o konkursie z poprzedniego posta? 
Zapraszam do udziału. 
Do wygrania Zapiski Nosorożca
i nie tylko. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Tradycyjnie dziękuję za Waszą dotychczasową obecność i zapraszam do odwiedzania Niebieskiej Obwoluty w lipcu. Więcej wolnego czasu, to więcej książek, więcej recenzji i realizacja własnych pasji. Mam nadzieję, że w kolejnym miesiącu będę mogła dostarczyć Wam mnóstwa inspiracji. Życzę dużo Słońca! 

Znaleźć mnie można także na: 


11 komentarzy:

  1. Oby udało Ci się nadrobić wszystkie zaległości. Aura sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym bardzo przeczytać "Lolitę". Może uda mi się zrobić to w wakacje, w końcu to te najdłuższe :D
    Powodzenia w lipcu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę Ci zazdroszczę :> Szczególnie tej 'Twojej stolicy', którą codziennie oglądam na IG. :) :*

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że wszystkie plany wypalą i gratuluje takich wyników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja zbliża się ku końcowi, miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie z planem. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. "Miasto cieni" mam w planach. Gratuluję wyników ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie "Miasto cieni".

    OdpowiedzUsuń
  6. O, wysoko oceniłaś Lolitę, mi się nie podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ona w dziwny, magnetyczny sposób wciągnęła. Od dawna nie miałam w ręku takiej książki. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...