środa, 3 czerwca 2015

Wygrana w konkursie!


Czas na trochę prywaty. 

Wydawnictwo Sine Qua Non organizowało między 18.03, a 30.04 konkurs, w którym w zamian za napisanie recenzji Odłamków można było wygrać m.in. vouchery na zakupy w Empiku, książki i napoje. Głównej nagrody nie zgarnęłam - to fakt, ale moja recenzja została doceniona i takie oto perełki przywiózł mi pewnego popołudnia kurier. 
Z pewnością recenzje tych książek znajdą się na Niebieskiej Obwolucie. 


Dla tych, którzy nie mieli okazji, a mają ochotę poczytać co nieco 
o obsypanym międzynarodowymi nagrodami debiucie literackim

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Nowe nabytki:

Dopóki nie zgasną gwiazdy Piotr Patykiewicz

Parafrazując Nikosa Kazantzakisa i jego "piękną katastrofę", można śmiało powiedzieć, że Patykiewicz stworzył piękną apokalipsę. Mroczną, przejmującą, wypełnioną mistycyzmem, a jednocześnie niesłychanie liryczną i mądrą. Zdecydowanie jedna z najciekawszych i najdojrzalszych wizji fantastycznych ostatnich lat.
Mateusz Uciński, Gazeta.pl


Sex, drugs, rock & roll i inne kłamstwa Duff McKagan


Duff McKagan nie pisze uładzonej autobiografii. Serwuje nam soczystą historię o twardej szkole życia, którą z powodzeniem ukończyć mogło niewielu. Przewijają się w niej opowieści o trudnej przyjaźni ze Scottem Weilandem ze Stone Temple Pilots czy zadziwiającym spotkaniu z Kurtem Cobainem w przededniu jego śmierci. McKagan mówi o swoich przygodach bez ogródek – jego chlebem powszednim były narkotyki, alkohol, burzliwe życie erotyczne… ale także surowa muzyka i światowe uznanie prowadzące do ostrych tarć wewnątrz Guns N’ Roses. Czy tego szukał? I co odkrył na końcu tej drogi?
Lubimyczytac.pl

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jesteście zaciekawieni tymi książkami?
JA BARDZO!
Miłego długiego weekendu!

P.S. Czytam Miasto cieni
co za klimat!

8 komentarzy:

  1. Chyba jednak mogłam wziąć do recenzji tą biografię. W końcu pewnie sama ją kupię :D Gratuluję oczywiście docenienia - ja też brałam udział, ale najwyraźniej byłam kiepska :<
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję "Miasta cieni" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !
    Odłamki czytałam, byłam zachwycona, a Duffa mam i za kilka dni zacznę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje! :D
    Mnie jednak te książki niezbyt ciekawią, ale kto wie, może dzięki Tobie po którąś z nich sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje! Takie nagrody zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...