poniedziałek, 1 czerwca 2015

#12 Podsumowanie maja | Zapowiedzi na czerwiec

Znalezione na tumblr

Moi Drodzy, 
zepsułam się. Maj okazał się bardzo zabieganym miesiącem, w czasie którego udało mi się sięgnąć tylko po 2 książki. Oprócz tego, wzięłam udział w WTK, czyli Warszawskich Targach Książki, zdobyłam autograf E.E. Schmitta i K. Bondy i zostałam wchłonięta przez obowiązki na uczelni. Sesja się zbliża (Studenci, wiecie o czym mówię), dlatego czas na książkowe przyjemności odkładam na później. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


Wszystkich zainteresowanych relacją z Targów, odsyłam tutaj. Choć emocje opadły, to pozostały fantastyczne wspomnienia. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

 

Oto i one, dwie majowe zdobycze. Za pierwszą z nich bardzo dziękuję Wydawnictwu Sine Qua Non. 
Godne polecenia, warte tego, by poznało je szersze grono odbiorców, choć jednocześnie bardzo od siebie różne. Na Zygmuncie Miłoszewskim się nie zawiodłam, a Shaun Usher pozytywnie mnie zaskoczył. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Plany na czerwiec - jak zwykle ambitne. Priorytetem są dwie nowości od Wyd. SQN: 

Czytelnicza ślina cieknie, gdy patrzę na to zdjęcie.

Gdy tylko skończę Analfabetkę, która potrafiła liczyć Jonasa Jonassona, zabieram się za Miasto cieni. Królewską historię pozostawiam na deser. Będę się nią smakować bardzo długo, bo kocham Queen. Gdyby wśród tych nowości zawieruszyła się gdzieś nowa książka Stephena Kinga, wypełniłabym swoją radością całe osiedle. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Dziękuję za Waszą dotychczasową obecność i zapraszam do odwiedzania Niebieskiej Obwoluty w czerwcu. Zbliża się #100 post i z tej okazji planuję zorganizować książkowe rozdanie. Bądźcie czujni! Życzę Wam dużo dziecięcej energii, słońca, uśmiechu na twarzy i przede wszystkim cudownych książek. 

Jeśli chcecie być na bieżąco: 


Czerwiec uważam za rozpoczęty!

6 komentarzy:

  1. U mnie maj był jednym z najlepszych miesięcy, choć różnie to bywało :)
    Życzę powodzenia w realizacji planów i w sesji.

    OdpowiedzUsuń
  2. O "Listy..." męczę męża, bo przecież ja nie kupuję książek. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wczoraj zdobyłam autograf Bondy i jestem bardzo szczęśliwa. Oby czerwiec był dla Ciebie lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie "Listy niezapomniane" i ich piękna okładka! ;) Z niecierpliwością oczekuję na konkurs! Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  5. "Miasto cieni" ja tez mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...