czwartek, 28 maja 2015

#Zapowiedź: Znalezione nie kradzione

Znalezione nie kradzione
Stephen King 
480 stron
Wydawnictwo Albatros
Premiera: 10.06.2015



Recenzja Pana Mercedesa to nadal najczęściej czytany post na blogu NiebieskaObwoluta. Po słynnym Przebudzeniu Mistrz Grozy powraca na rynek polskich książek z kontynuacją losów podstarzałego policjanta. Kto z Was również nie może się doczekać, by sięgnąć po tę książkę? 

Geniuszem jest John Rothstein, autor porównywany z J.D. Salingerem, twórca słynnej postaci Jimmy’ego Golda, który jednak od kilku dekad nie wydał żadnej książki. Czytelnikiem – Morris Bellamy, wściekły nie tylko o to, że jego ulubiony autor przestał publikować nowe powieści, lecz także dlatego, że sprzedał nonkonformistyczną postać Jimmy’ego Golda dla zysków z reklam. Morris wymierza Rothsteinowi karę najdotkliwszą z możliwych. Zabija go i opróżnia jego sejf z gotówki. Kradnie też notesy zawierające co najmniej jedną niewydaną jeszcze powieść z Goldem. Morris ukrywa swój skarb, po czym za inne przestępstwo trafia do więzienia. Kilka dekad później chłopiec o nazwisku Pete Sauberg znajduje ukryty łup Bellamy’ego. Teraz Bill Hodges, Holly Gibney i Jerome Robinson muszą ratować chłopca i jego rodzinę przed mściwym Morrisem, który po trzydziestu pięciu latach, ogarnięty jeszcze większym obłędem, wychodzi na wolność. [Wydawnictwo Albatros]

Liczę na to, że znajdziemy tam wiele zagadek do rozwiązania i mnóstwo emocji. 


12 komentarzy:

  1. Mam w domu "Pana Mercedesa" i muszę przeczytać tę książkę, a następnie tę. Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. King. Oczywiście muszę przeczytać:) "Pan Mercedes", chociaż odbiegał stylem od książek autora, bardzo mi się podobał, więc oczywistym jest, że przeczytam część drugą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy druga część będzie odbiegać o stylu 'Pana Mercedesa', czy też nie. :)

      Usuń
  3. Chociaż "Pana Mercedesa" jeszcze nie miałam okazji czytać, to Kinga lubię i chętnie sięgnę po te dwie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstyd, ale nigdy nie czytałam żadnej z książek tego autora. Czas najwyższy to zmienić ;) Pozdrawiam serdecznie, Livresland :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno kupię i przeczytam. Muszę ją mieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno już nie czytałam żadnej książki Kinga, choć mam jeszcze dłuuuugą listę tytułów do ogarnięcia. Wielką fanką nie jestem, ale mam nadzieję, że jeszcze do jego historii powrócę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam jeszcze żadnej książki tego autora i na razie nie zanosi się aby to się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Za Kingiem nie przepadam, więc podziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam jeszcze nic Kinga, szkoda, ale nie wykluczam, że w przyszłości sięgnę po jego dzieła.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...