środa, 6 maja 2015

#1 Co nowego w biblioteczce?

Obiecane!
Uchwycone! 
Kilka nowości książkowych na zdjęciach, czyli to co lubicie najbardziej.


Analfabetka
która potrafiła liczyć
Jonas Jonasson 
416 stron 
Wydawnictwo W.A.B. 

Zakupiona na Allegro.pl, na stronie jednego z lubelskich antykwariatów, 
w cenie 14,99. 


Rozważna i romantyczna
Duma i uprzedzenie
Opactwo Northanger
Jane Austen
350, 368, 238 stron
Wydawnictwo Świat Książki

Nie byłabym sobą nie wspominając o zdobyczach z Biedronki. 
3 x 9,99 - chyba się opłaca? 




Austen, Austin? 
Powiedzcie, że taka pisownia nazwiska tej cudownej angielskiej autorki
również istniała.



Metro 2033
Dmitry Glukhowsky
592 strony
Wydawnictwo Insignis

Metro 2033 zawitało do mnie z biblioteki. 
Nie wiem, czy uda mi się je przeczytać (czy znajdę na to czas), 
jednak na zdjęciu musiało zostać uchwycone!


Uwikłanie
Zygmunt Miłoszewski 
304 strony
Wydawnictwo W.A.B. 

24,99 w Biedronce. 

Na koniec to, co czytam aktualnie. 

#Prokurator #Teodor #Szacki #w #akcji 

Miłego dnia Mole Książkowe! 

15 komentarzy:

  1. Analfabetka ma świetną okładkę :D
    Dawno ni byłam w Biedronce i mimo, że wiedziałam o tych książkach, nie mam ani jednej. Kurcze. Promocja się pewnie skończyła już ? Chciałabym Dumę i uprzedzenie oraz Rozważną i romantyczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja promocyjna trwała chyba od 27.04. Już na drugi dzień ciężko było znaleźć jakąś książkę z tej serii. :)

      Usuń
  2. Też musiałam nabyć całą kolekcję z Biedronki, no po prostu nie mogłam się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa co to za lubelski antykwariat? :) może ma inne okazje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do znalezienia na Allegro jako: 'LUBELSKI ANTYKWARIAT NAUKOWO - KULTUROWY' :)

      Usuń
  4. Może dlatego te książki są takie tanie, bo były jakieś błędy - np. ten w nazwisku? Hmhm... Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdobycze. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie zapraszamy do dodawania wpisów do akcji KSIĄŻKA NA WIOSNĘ która wystartowała dziś na zBLOGowanych:
    http://zblogowani.pl/akcja/ksiazka-na-wiosne

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, nie znałam żadnej z tych książek :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ świetny stosik! Nic z niego jeszcze nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. W poniedziałek będąc w księgarni, zastanawiałam się, czy nie zakupić pierwszej pozycji z Twojego stosiku, ale odpuściłam na rzecz "Miniaturzystki".
    Życzę Ci miłej lektury i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te wydania Austen. Sama się zastanawiałam nad ich kupnem, ale się oparłam ich wdziękowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie te książki mam też u siebie, ale moje "Uwikłanie" niestety nie jest tak ładnie wydane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że cała blogosfera kupuje książki Jane Austen. Ja posiadam "Dumę i uprzedzenie", której jeszcze nie przeczytałem. Wszystko przede mną! Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...