sobota, 18 kwietnia 2015

Wygraj książkę Richarda Prestona „Strefa skażenia”!

Moi Drodzy, 
od dłuższego czasu przyglądam się blogowym statystykom, czekając na chwilę, w której zobaczę 100 tysięcy odsłon. Nie wyobrażam sobie, aby ten moment przeminął niezauważony, dlatego z tej oto okazji chciałabym zorganizować dla Was rozdanie książkowe, w którym będziecie mogli stać się szczęśliwymi posiadaczami książki Richarda Prestona pod tytułem „Strefa skażenia”. 

O  „Strefie skażenia” pisałam stosunkowo niedawno, bo niespełna miesiąc temu w poście #90, który znajdziecie tutaj. Jest to książka rzetelna, skrupulatna i nie powstydził się jej polecić czytelnikom na całym świecie sam Mistrz Grozy - Stephen King


Jeśli chcecie wziąć udział w losowaniu, musicie dodać blog Niebieska Obwoluta do obserwowanych, a w komentarzu wyrazić chęć zgłoszenia wraz z adresem mailowym. 
Już 1 maja wylosuję spośród zgłoszonych osób zwycięzcę i na wskazany w wiadomości prywatnej adres, wyślę książkę. Innymi słowy, jakiś mól książkowy wzbogaci swoją biblioteczkę o ciekawą książkę już na samym początku miesiąca. 

Zgłaszać możecie się do 30 kwietnia (godz. 20:00)
Losowanie, o którym wspominałam odbędzie się tradycyjnie przy pomocy strony losowe.pl. 


To czytelnicy stanowią o sile bloga, 
dlatego każdy konkurs, czy rozdanie tworzone jest z myślą o Was. 
Jeśli macie ochotę sięgnąć po tę książkę, nie zwlekajcie ze zgłoszeniami. 
Czekam na Was! 

15 komentarzy:

  1. Ja już swój egzemplarz mam, ale polecam brać udział w konkursie, gdyż książka jest naprawdę świetna!
    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje z okazji takiej ilości odsłon!
    A ja się oczywiście zgłaszam!
    Obserwują jako awiola
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się;)
    Obserwuje jako: milanka13
    monikak.13@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że to już tyle osób! :) Egzemplarz mam własny, więc dam szanse innym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako Zakładka.
    diana.97@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się z miłą chęcią :)
    Obserwuję jako: Sylwka S.
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl
    Gratuluję statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że już książkę mam i nie musze się bić :D a naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swój egzemplarz już mam, więc daję szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gratulacje z okazji takiej ilości odsłon!
    Oczywiście się zgłaszam!
    Obserwują jako: recenzje ami.
    recenzje.ami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :>
    Obserwuję jako: Natalie Xxx
    Email: boookslooover@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym przeczytała, ale tyle tytułów czeka w kolejce, że wolę dać szansę innym, którzy być może szybciej po nią sięgną. A Tobie gratuluję licznych odwiedzin. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog obserwuję już od dłuższego czasu (zapewne po prostu jako Beata P. ;)
    Zgłaszam się do konkursu i gratuluję liczby wyświetleń;)
    azumi.90@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się:)
    obserwuję jako zaczytana madlen
    mail: magda.hemperek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomimo paraliżującego strachu przed biologicznym zagrożeniem, część mnie chciałaby poznać piekło epidemii od środka. Mam jednak nadzieję, że tylko dzięki wirtualno-literackiej podróży, znajdę się w samym centrum Strefy Skażenia. Wyślesz mnie tam?
    Obserwuje jako Michał Sobczyk [email sobczyk.ms87@gmail.com ]

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja się zgłaszam ;)
    enka14@onet.eu
    Elenkaa_ :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...