środa, 1 kwietnia 2015

#10 Podsumowanie marca | Zapowiedzi na kwiecień


Pięć dodać pięć, dodać pięć daje razem piętnaście. Tyle książek udało mi się przeczytać w nowym roku. Za pasem Wielkanoc, a ja chciałabym Was zaprosić na krótki przegląd książek, o których mogliście poczytać w minionym miesiącu. Idąc od dołu:


Dwumiesięcznik literacki Sofa wraz z wydawnictwem Novae Res umożliwił mi przeczytanie książki Elżbiety Wardęszkiewicz pt. Klucz. Od wydawnictwa Znak otrzymałam książkę Żanny Słoniowskiej, a od wydawnictwa Sine Qua Non Anatomię kłamstwa i Strefę skażenia. Zdecydowanie najlepszą książką tego miesiąca okazało się dzieło Johna Greena Gwiazd naszych wina. Nie sądziłam, że ta książka skradnie mi serce. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


Oto książki, których recenzji możecie spodziewać się w kwietniu. Aktualnie zaczęłam swoją przygodę z Odłamkami. Udało mi się także zakupić za 9,99 w Biedronce Ziarno prawdy Miłoszewskiego, którego nie ma na zdjęciu. 

O mały włos zapomniałabym wspomnieć o ostatnim tomie trylogii Oddechy autorstwa R. Donovan, który swoją premierę ma 8 kwietnia. On też na pewno znajdzie się na mojej półce. Zapowiedź książki możecie znaleźć tutaj

Ciężko będzie sprawić, aby kwiecień stał się równie aktywnym miesiącem co marzec, niemniej jednak dużo wolnego, świątecznego czasu sprzyja leniuchowaniu i czytaniu książek. 

Dziękuję za Waszą obecność na blogu, odwiedziny oraz komentarze. Jeśli wpadacie na NiebieskąObwolutę całkiem przypadkowo, zostawcie po sobie ślad, z chęcią odwiedzę Wasz skrawek Internetu. Oprócz bloga znaleźć mnie można także tutaj:


Życzę Wam mnóstwa energii na kwiecień. 
Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. Ja nie mogę się doczekać 3 tomu "Oddechów" choć nawet drugiego jeszcze nie przeczytałam. Żeby mnie nie kusił, kupię go dopiero po maturze i wtedy również nadrobię zaległości w tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Same dobre pozycje! Jeśli podobało Ci się Gwiazd Naszych Wina, to koniecznie spróbuj "Eleonorę i Parka", cudowna książka <3 Powodzenia w kwietniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie kolejna książka wędruje na listę 'Chcę przeczytać'. :)

      Usuń
  3. "Anatomię..." już skończyłam. bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Gwiazd naszych wina" podobało mi się, ale nie byłam jakoś bardzo zachwycona. Moim błędem było obejrzenie filmu nim przeczytałam książkę :) W planach na ten miesiąc mam drugi oraz trzeci tom serii "Oddechy", oby spodobały mi się równie mocno, jak pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby kwiecień był jeszcze lepszy pod względem czytelniczym!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymasz średnią od początku roku ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły wynik ;P ja się zastanawiam, jak Wy to robicie, przecież doba nie jest z gumy :D Chyba, że macie coś wspólnego z Hermioną i potraficie cofać czas ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo intryguje mnie "W cieniu". :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...