sobota, 21 marca 2015

#Zapowiedź: W cieniu

W cieniu
ASA Harrison
352 strony
Wydawnictwo Znak Literanova
Premiera: 12 stycznia 2015

Wraz z wydawnictwem Znak Literanova chciałabym Was serdecznie zaprosić na recenzję książki W cieniu ASY Harrison, która zostanie opublikowana na blogu Niebieska Obwoluta na początku kwietnia. 
Przyszłą recenzję chciałabym szczególnie zadedykować fanom Zaginionej dziewczyny autorstwa Gillian Flynn.

O czym jest W cieniu

Nagroda „Guardiana” dla najlepszego thrillera psychologicznego.
Milion sprzedanych egzemplarzy.


Todd zostawia Jodi dla dużo młodszej kobiety. Dla Jodi oznacza to koniec życia, które dotąd prowadziła: pięknego domu, stabilizacji, bezpieczeństwa. Jedynym, i najlepszym wyjściem z tej sytuacji wydaje się zamordowanie partnera, zanim ten zmieni testament.
W cieniu to przenikliwa, psychologicznie wiarygodna analiza rozpadu związku i tego, do czego zdolny jest zwykły człowiek, który może stracić wszystko. 
(Wydawnictwo Znak) 


Książka zapowiada się bardzo ciekawie. 
Ktoś z Was ma na nią ochotę? 

8 komentarzy:

  1. Thriller psychologiczny - zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiedź recenzji - tego jeszcze nie widziałam :) ciekawy pomysł! :)
    czekam, czekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O to coś dla mnie. Psychologia i thriller, połączenie idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa Twojej opinii i samej książki, tym bardziej że sama będę miała okazję ją recenzować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ochotę :D Przeczytałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi super, czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, już ten krótki opis mnie zachęca :) żeby się zabijać o majątki, phi... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...