sobota, 28 marca 2015

#Zapowiedź: Biorąc oddech

Biorąc oddech 
III TOM cyklu ODDECHY
Rebecca Donovan
464 strony
Wydawnictwo Feeria

Wiecie, że z niecierpliwością czekałam na premierę drugiego tomu, który pojawił się w księgarniach 14 stycznia 2015 roku. Niespełna cztery miesiące po tym wydarzeniu mam przyjemność zapowiedzieć Wam nowość od wydawnictwa Feeria, czyli trzeci i ostatni tom serii ODDECHY. I choć jego tytuł nie brzmi Bez tchu, tak jak się spodziewaliśmy, to fani twórczości R. Donovan czekają na tę premierę z zapartym tchem. 

Już 8 kwietnia będziecie mogli poznać finał tej serii. 
Oto co samo wydawnictwo pisze o książce:

Po trudnych przeżyciach najpierw z dręczącą ją ciotką, a następnie z uzależnioną od alkoholu matką, Emma zupełnie odcięła się od tego, co było. Ale tylko pozornie. Ma nowe życie i nowych znajomych w Kalifornii, a mimo to każdego dnia ścigają ją te same wspomnienia. Broni się przed natrętnymi głosami z przeszłości, również za pomocą tego, czego tak się brzydzi – alkoholu. Tak rozpaczliwie próbuje zapomnieć i ochronić bliskich przed sobą samą…

Co jeszcze ją czeka? Czy nauczy się kochać siebie? Czy wybierze miłość i nadzieję zamiast rozpaczy i mroku? Czy Evanowi uda się ją ocalić? A może zrobi to ktoś inny?

Oto trzeci tom serii Oddechy – ostatnie spotkanie z Emmą i Evanem, ostatnia szansa na to, by wsiąść do kolejki górskiej i wstrzymać oddech aż do ostatniej strony…


Halo,
jest tu jakiś Mól Książkowy, który zna serię Oddechy

11 komentarzy:

  1. Ja jeszcze wciąż się nie zabrałam za serię, ale też z niecierpliwością czekam na trzeci tom :) Tylko ta okładka jakoś mnie rozczarowała...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tom pierwszy czytałam i urzekł mnie, druga część dopiero czeka na półce, a ja już najchętniej zabrałabym się za trzecią :D Tylko dlaczego "Biorąc oddech", a nie "Bez tchu". Czy nie tak brzmi tłumaczenie? Wiele osób zakładało, że tom trzeci będzie nosił tytuł "Bez tchu", ogólnie uważam, że to lepiej brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem skąd ta zmiana. Byłam wręcz pewna, że trzeci tomu będzie się nazywał "Bez tchu". No ale cóż... Ważne, że okładka jest utrzymana w podobnym stylu, co poprzednie i miejmy nadzieję, że sama treść się obroni. :)

      Usuń
  3. chyba czas zapoznać się z tą serią

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale wygląda dość apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że podzielasz mój entuzjazm! Ja też nie mogę doczekać się wielkiego finału!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu poznać tę serię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż człowiek ma dreszcze :D ja wreszcie zdobyłam pierwszą częśc! Teraz tylko mieć czas ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem różnie bywa, ale kto go znajdzie jeśli nie Ty. :-)

      Usuń
  8. A ja jeszcze pierwszej części nie przeczytałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ni ciągnie mnie do tej książki, więc jej nie przeczytam. Zwłaszcza, ze na mojej półce zalegają bardziej kuszące pozycje ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...