niedziela, 1 marca 2015

#10 Podsumowanie lutego | Zapowiedzi na marzec

znalezione na: tumblr
5 przeczytanych książek prześladuje mnie już drugi miesiąc. Tym razem jednak napiszę, zgodnie z Waszymi komentarzami: 5 to wcale nie tak mało! Zapraszam Was was na krótki przegląd minionego miesiąca. 


Niestety nie udało mi się wszystkich książek sfotografować razem. Znalazły się tu pozycje z mojej biblioteczki, z publicznej biblioteki, a także... Prezenty. 
Zacznę może jednego, jedynego rodzynka od wydawnictwa Sine Qua Non
Pozostałe spotkania książkowe były równie ciekawe i przyjemne: 
Oczywiście recenzji najnowszej książki Schmitta, możecie się spodziewać na początku marca. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Marzec będzie wypełniony książkami od wydawnictw. Już teraz wiem, że będzie ich co najmniej trzy. Spodziewać się możecie recenzji Anatomii kłamstwa i Strefy Skażenia od wydawnictwa Sine Qua Non, a także książki pod tytułem Klucz, otrzymanej dzięki współpracy z Sofą. 


Aktualnie jestem w trakcie czytania tej pierwszej ze zdjęcia. 
Chciałabym Wam podziękować za Waszą obecność w lutym, za Wasze odwiedziny i mnóstwo komentarzy. Jednocześnie zapraszam Was na Niebieską Obwolutę w marcu, bo czeka mnie naprawdę aktywny miesiąc. Znaleźć można mnie także: 


Poprzednie podsumowanie znajdziecie tutaj
Z całego serca polecam Wam książkę Jonasa Jonassona, a także opis wypraw ekipy Busem przez świat

Życzę Wam mnóstwa sukcesów i nowych wyzwań wraz z nowym miesiącem. 
Miłej niedzieli!

11 komentarzy:

  1. "Klucz" mnie również zainteresował. Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyników i życzę tak samo udanego marca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci, żeby w marcu opuściła cię piątka! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam coraz większą ochotę na tego stulatka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach "Strefę skażenia". Czekam na recenzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Anatomia kłamstwa" mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Stulatek..." jest super! A mnie ciekawi "Busem przez świat...".

    OdpowiedzUsuń
  8. O żadnej z podanych książek nie słyszałam, więc z przyjemnością będę czekać na Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięć to nie jest mało, bo nie liczy się ilość, a jakość i radość czerpana z lektury :) Czytanie na wyścigi i dla statystyk nie wchodzi w grę :)) Gratuluję zatem i oby tak dalej! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników i życzę dużo wiosny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję! Przyda się, bo jak na razie szaro i deszczowo. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...