środa, 25 lutego 2015

#Zapowiedź: Klucz

Klucz
Elżbieta Wardęszkiewicz
426 stron
Wydawnictwo Novae Res
Wspólnie z dwumiesięcznikiem literackim Sofa mam przyjemność zapowiedzieć Wam nie tyle książkę (bo pewnie trochę czytelników zdążyło ją poznać), lecz recenzję powieści Elżbiety Wardęszkiewicz pod tytułem Klucz. Recenzja, o której wspomniałam zostanie opublikowana na blogu Niebieska Obwoluta w pierwszym tygodniu marca, a ja już nie mogę się doczekać, kiedy wezmę tę książkę w swoje ręce. 

O czym jest Klucz

Mela od wczesnego dzieciństwa była bita przez ojca, który w młodości przeszedł przez piekło obozu koncentracyjnego. Trudne doświadczenia życiowe dziewczyny oprócz traumy, którą pozostawiły, sprawiły jednocześnie, że na wiele rzeczy została zahartowana. Głęboko do serca wzięła sobie słowa matki: „Zapamiętaj na całe życie. Licz tylko na siebie. Wtedy nigdy się nie zawiedziesz. To jest klucz do sukcesu”. Mela starała się żyć według tego przesłania, jednak życie – choć pasjonujące – nigdy nie miało jej rozpieszczać.
Tak o książce Elżbiety Wardęszkiewicz pisze samo wydawnictwo Novae Res. Chciałabym zasięgnąć Waszej opinii. Czytaliście Klucz? Jeśli tak, to co sądzicie o tej książce? Jeśli nie, sięgnęlibyście po nią? 

6 komentarzy:

  1. Nie czytałam, ale książka wpisuje się w moje gusta czytelnicze

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, książka jest nawet dobra, ale nie rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę mam i lada dzień zacznę ją czytać. Wtedy mogę ułożyć jakąś konstruktywną odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie się zastanawiałam, jak cała historia w ogólnej ocenie wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka jest okropniasto okropniaście smutna. Książka też na taką się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam, ale się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...