sobota, 10 stycznia 2015

#Zapowiedź: Pośród żółtych płatków róż

Pośród żółtych płatków róż
Gabriela Gargaś
312 stron
Wydawnictwo Feeria

14 stycznia wraz z drugim tomem trylogii Oddechy, o którym pisałam tutaj, ukaże się najnowsza książka Gabrieli Gargaś, zatytułowana Pośród żółtych płatków róż. Choć na blogu Niebieska Obwoluta jej recenzja nie ukaże się przed premierą, ale w drugiej połowie stycznia, to warto przyjrzeć się, co o tej nowości pisze samo wydawnictwo Feeria.


Kilka osób, różne życiowe drogi, rozmaite wybory, nie zawsze jasne motywacje. Zuza, Joanna, Michał, Robert, Milena, Wojtek, ciocia Zosia i jej ukochany Zygmunt to prawdziwi, pełnowymiarowi ludzie. Bohaterowie Gabrieli Gargaś żyją w świecie, który nie jest czarno-biały, i oni też nie są czarno-biali – podejmują trudne, nieraz kontrowersyjne decyzje, wiążą się z nieodpowiednimi ludźmi, szukają siebie – i nie zawsze znajdują. Zawsze jednak dążą do szczęścia, pragną i desperacko poszukują miłości. Miłości, która nadaje sens życiu, która sprawia, że chcesz śmiać się głośno i oddychać pełną piersią.

Życie pisze różne scenariusze, a my nie zawsze dokonujemy właściwych wyborów. Nie mamy prawa osądzać wyborów i moralności innych, bo nigdy nie znaleźliśmy się na ich miejscu i nie wiemy, co nimi kieruje. Czasami nic nie jest takie, jak nam się wydaje. Nie zawsze miłość wygrywa, może tylko w bajkach. Nie zawsze rozum bierze górę nad pożądaniem, a namiętność potrafi być zgubna. Każdy wybór niesie za sobą konsekwencje. Niekiedy dobre, innym razem złe. Na nic nie mamy stuprocentowej gwarancji, a tym bardziej na miłość. Na tym polega istota życia.

Do tej pory na blogach ukazało się kilka pozytywnych recenzji tej książki. Co o niej sądzicie? Będziecie się za nią rozglądać? 





10 komentarzy:

  1. Absolutnie chciałabym przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o tej powieści odkąd zobaczyłam ją w zapowiedziach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiedziawszy ja pasuję. To nie mój klimat, wątpię, aby mi się spodobała ta pozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że ja jestem ciekawa tej powieści, ale nie wiem dlaczego trochę odstrasza mnie tytuł.

      Usuń
  4. Czytałam już o tej książce, jednak nie do końca mnie ona przekonuje. Przeczytam, jeżeli na nią natrafię np. w bibliotece. Ale nie będę się specjalnie starać an szukać. Jest tyle innych wspaniałych książek :)
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno porozglądam się za jakiś czas w bibliotece - może panie bibliotekarki uraczą czytelników zamówieniem chociaż jednego egzemplarza tej historii. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...