poniedziałek, 12 stycznia 2015

Wyniki konkursu książkowego!

Jeśli miałbyś/miałabyś zaczynając od zaraz, 
przez dziesięć minut dziennie robić coś, 
czego nigdy nie robiłeś/robiłaś, 
to od czego byś zaczął/zaczęła? 

Tak brzmiało pytanie, które zadałam Wam 4 stycznia. Obudziło ono Waszą kreatywność. Każda z wypowiedzi miała w sobie coś, co dało do myślenia. Jak się okazuje 10 minut to szmat czasu, w którym można naprawdę wiele zmienić w swoim życiu. Niestety, albo i stety dokonałam wyboru jednej odpowiedzi, która szczególnie przykuła moją uwagę, i która jest mi najbliższa, bo w pewnym sensie mnie dotyczy. Autorce poniższego komentarza gratuluję, a w Nowym Roku życzę Jej, sobie i wszystkim czytelnikom wielu tak owocnych 10 minut. 

10 minut to w sumie niewiele i to co bym z nimi zrobiła, dla innych mogłoby się wydawać oczywiste i normalne, dla mnie jednak nie. Ponieważ nienawidzę rozmawiać z ludźmi przez telefon, pisać sms czy rozmawiać na portalach społecznościowych, ale te dziesięć minut poświęcałabym na rozmowę z rodziną i innymi ludźmi z którymi moje relacje nie są zbyt bliskie, w większości przeze mnie, a to dlatego, że wolę spędzać czas w samotności niż z innymi. Ale skoro jest nowy rok to czemu nie zacząć być bardziej otwartym na ludzi? Zwłaszcza na bliskich, których szczerze powiedziawszy odtrącam jak się tylko da.Tak, chyba właśnie na to poświęciłabym te dziesięć minut. Na zwykłą, prostą rozmowę, która w rzeczywistości nie jest ani zwykła, ani tym bardziej prosta.
Mroczna, gratuluję i już biegnę pisać prywatną wiadomość.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

  

Na Instagramie zdjęcia nowości, które dotarły do mnie w piątek. Niebawem pierwsza recenzja. 
Miłego tygodnia Wam życzę!

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  2. Naprawdę bardzo dziękuje. :)
    Wiadomość odczytałam i już odpisałam.
    Pozdrawiam gorąco
    Mroczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Również nie lubię rozmawiać z ludźmi telefonicznie, lecz innym sposobem jest ok :)
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...