sobota, 31 stycznia 2015

#9 Podsumowanie stycznia | Zapowiedzi na luty

Znalezione na Tumblr
Moi Drodzy, jak wiecie styczeń oraz luty nie należą do ulubionych miesięcy studentów. Mnóstwo zaliczeń, egzaminów oraz bieganina za wpisami do indeksów. To wszystko spowodowało, że w minionym miesiącu przeczytałam tylko 5 książek, z czego zdołałam napisać 4 recenzje. O żadnej z nich nie mogę powiedzieć złego słowa. Każda na swój sposób mnie zaciekawiła, zaintrygowała i dała do myślenia. Zapraszam Was na mały przegląd. 


Na tym stosiku znajduje się jedna pozycja wprost z biblioteki, a dwie pozostałe, to przedpremierowe nabytki od wydawnictwa Feeria, za które bardzo dziękuję. Cieszę się, że swój rok czytelniczy mogłam zapoczątkować kontynuacją trylogii Oddechy


Teraz z dumą mogę zaprezentować dwa tomiszcza R. Donovan. Jak wspominałam wcześniej, świetnie wyglądają. 


Oczywiście to nie koniec moich czytelniczych przygód. W styczniu miałam przyjemność nawiązać mailowy kontakt z Michałem Kowalczykiem i otrzymałam od niego egzemplarz Apatii w formacie epub. I dosłownie rzutem na taśmę zdążyłam w styczniu przeczytać nowe wydanie jednej z książek Nicholasa Sparksa - Jesienna miłość. O niej więcej już w lutym. 

 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Po względem filmowym, jestem na etapie oglądania nominacji Oscarowych, a także nadrabiania drugiego sezonu House of Cards. Myślę, że zarówno to pierwsze, jak i drugie zasługuje na oddzielny post. 

W minionym miesiącu zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszył się post dotyczący najnowszej płyty happysadu. Pewnie to za sprawą samego zespołu, gdyż to na ich fanpage'u pojawił się bezpośredni link do posta A Ty, co byś zrobił jakby nie było jutra?. Mała rzecz, a cieszy. Tych, którzy nie czytali zapraszam serdecznie tutaj

Źródło FB//happysad
Plany na luty... Przechodzą z ubiegłego miesiąca... Ponadto, przychodzę do Was z potwierdzonym info, że już niebawem otrzymam egzemplarz Busem przez świat. Ameryka za 8 dolarów, od wydawnictwa Sine Qua Non, także spodziewajcie się w lutym jej recenzji. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Cieszę się, że tutaj wpadacie, czytacie i komentujecie. Dziękuję za Waszą obecność. Z przyjemnością czytam posty na Waszych blogach i dzięki nim jestem na bieżąco: książkowo, filmowo, muzycznie i kulturalnie. Zapraszam Was do odwiedzania Niebieskiej Obwoluty w lutym. Znaleźć mnie możecie także tutaj: 


Poprzednie podsumowanie miesiąca możecie znaleźć tutaj
Czekam na Wasze książkowe propozycje i pozdrawiam ciepło!

10 komentarzy:

  1. ,,Pośród żółtych płatków róż" najchętniej bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zazwyczaj oglądam nominacje Oscarowe, ale po prostu w tym roku nie są według mnie jakoś bardzo interesujące. Obejrzałam na razie "Grę tajemnic" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po "Grze tajemnic" faktycznie można się zniechęcić do nominacji Oscarowych, ale z całego serca polecam Ci "Whiplash" :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę "Pośród żółtych płatków róż". Muszę mieć tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym przeczytać obie części Donovan ! :) mam nadzieję, że mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie styczeń wypadł całkiem nieźle, aczkolwiek wiem, że teraz będzie coraz gorzej, bo wisi nade mną matura w maju.
    Zazdroszczę Ci, że masz za sobą "Oddychając z trudem" po ja pewnie po to sięgnę dopiero w czerwcu, jak już się naumiem wszystkiego i skończę liceum. Ale kto wie, może uda mi się wcześniej.

    Tobie życzę lepszych wyników w lutym, ale wydaje mi się, że pięć książek to nie jest tak mało, jakby się mogło wydawać :)

    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę się zabrać za oglądanie nominacji Oscarowych. Jutro coś sobie włączę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, styczeń to cudowny miesiąc dla studentów :p całe szczęście ja już sesje mam za sobą, więc mogę się rozkoszować chwilą oddechu. ;)
    Gratuluję wyników. Jak na okres sesji jest to rewelacyjna liczba.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników i życzę udanego lutego. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...