sobota, 27 grudnia 2014

#Zapowiedź: Oddychając z trudem

Oddychając z trudem
II TOM cyklu ODDECHY
Rebecca Donovan
544 stron
Wydawnictwo Feeria
Nie wyobrażam sobie nie wspomnieć na Niebieskiej Obwolucie o tak istotnej książkowej premierze. Nie sądziłam, że stanie się to tak szybko, ale już 14 stycznia 2015 roku na półkach w księgarni pojawi się II tom trylogii autorstwa R. Donovan. Utrzymana w tym samym klimacie okładka intryguje. Mam nadzieję, że wewnątrz znajdziemy tyle samo emocji co w pierwszej części. 
Co wydawnictwo Feeria pisze na temat książki? 

Emma przetrwała dramatyczną noc w domu swojej ciotki, ale niewiele z niej pamięta. Obudziła się w szpitalnym łóżku, w koszmarnym stanie. Odbył się proces sądowy, w którym na szczęście nie musiała uczestniczyć. Teraz Carol nie może już zrobić jej nic złego, ale wysoką ceną za to jest utrata kontaktu z Laylą i Jackiem.

Emma wróciła do szkoły i na boisko, i stara się po prostu prowadzić zwyczajne życie nastolatki, z wierną Sarą i oddanym Evanem u boku. Nie jest to jednak łatwe – wciąż budzi się zlana potem po koszmarnych snach, a na ulicach prześladują ciekawskie spojrzenia. Gdy decyduje się zamieszkać ze swoją matką, sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje. Tak trudno oddychać, gdy trzeba radzić sobie z tak silnymi emocjami…

Co sądzicie na temat drugiego tomu? Sięgniecie po kontynuację? 
Ja czekam z niecierpliwością. 


11 komentarzy:

  1. Pierwszy tom mnie oczarował, więc koniecznie muszę zapoznać się z jego kontynuacją. Ogromnie się cieszę, że wydawnictwo tak szybko pokusiło się o wydanie drugiego tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach pierwszą część dopiero ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede mną jeszcze pierwszy tom. Na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce sięgnąc po pierwszy, a jak dotąd nie miałam okazji ;< ale nadrobię to, jest na mojej liście MUST HAVE i coś czuję, że i ta pozycja się tam znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie czytałam pierwszej, niemniej nie ciągnęło mnie nigdy do tej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać tego tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę poznać tę serię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam I tomu, więc najpierw muszę go przeczytać. Ale jeszcze nie wiem czy to naspątpi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo, BARDZO chcę zapoznać się z tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się w końcu zapoznać z pierwszym tomem! A potem pewnie chętnie sięgnę po tom drugi! I trzeci... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy tom to moje najlepsze odkrycie 2014 roku i tak też "Powód by oddychać" stał się moją ulubioną książką. Teraz zamówiłam sobie drugi tom i już wyczekuję przesyłki, bo jestem naprawdę nakręcona tą serią.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...