środa, 31 grudnia 2014

Rok 2014


znalezione na tumblr
Czekałam na ten post z niecierpliwością przez ostatnie kilka dni. Zastanawiałam się w jaki sposób mogę podsumować 79 książek przeczytanych w 2014 roku i czy jest to w ogóle fizycznie osiągalne. Zgadza się, większość z nich było książkami przeciętnymi, kilka słabymi, ale znalazło się tu też całkiem sporo cennych pozycji, a także ostatki licealnych lektur. Co właściwie oznacza ta liczba 79. 79 znaczy, że średnio na jeden miesiąc czytałam nieco ponad 6 książek, więc osiągnęłam 6 razy lepszy wynik niż przeciętny Polak. 

(ta tajemnicza okładka to tylko
Rozmowa Mistrza Polikarpa ze Śmiercią
niezbędna do matury)

W roku 2014 znalazłam o wiele więcej czasu na własną stronę, w końcu przeżyłam najdłuższe wakacje w życiu. Przybyło mnóstwo komentarzy, liczby wyświetleń i obserwatorów. W Google+ ta liczba osiągnęła już 51, czyli marzenie złotej 50 zostało osiągnięte. W 2014 roku nawiązałam też wiele cennych kontaktów. Bardzo cenię sobie współpracę z Wydawnictwem Feeria, dzięki któremu poznałam na przykład książkę Powód by oddychać, czy współpracę z Wydawnictwem Sine Qua Non, a także z Wydawnictwem Esprit

Nie stawiam sobie wyzwań na Nowy Rok, bo nauczona doświadczeniem wiem, że tylko spontaniczne decyzje mają prawo się zrealizować, a poza tym

znalezione na tumblr
Oto moje największe inspiracje mijającego roku. 

Życzę Wam i sobie równie dobrych, a nawet lepszych książek. Dużo motywacji i siły do pisania fantastycznych recenzji. Wielu owocnych kontaktów z wydawnictwami i mnóstwa powodów do uśmiechu. Bawcie się dobrze podczas Nocy Sylwestrowej. Widzimy się w 2 0 1 5 !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


11 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie jesteś statystycznym Polakiem ^^ Życzę Ci wszystkiego dobrego w 2015, oby ilość przeczytanych książek dorównała ilości dni w roku ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki, gratuluję i życzę powodzenia w nadchodzącym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne roczne statystyki! Życzę podobnych (lub lepszych) wyników w 2015. Ściśle mówiąc, to osiągnęłaś 79 razy lepszy wynik niż statystyczny Polak.
    Zapraazam na podsumowanie roku u mnie dziś wieczorem.
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli statystyczny Polak nie czyta jednej książki na miesiąc, ale jedną na rok? I wszystko jasne! :)

      Usuń
  4. Jakie dobre wyniki - gratuluję! :) Teraz, kiedy wszyscy upubliczniają swoje statystyki, przez chwilę się nawet zastanawiałam, czemu sama nigdy niczego nie liczę. Chyba taka już moja natura. ;)
    Samych dobrych książek w 2015 roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Drzewo migdałowe" ogromnie mnie kusi. Życzę samych ciekawych lektur w nadchodzącym roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci zaczytanego nowego 2015 roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jaki wynik ja osiągnęłam, ale uważam, ze 6 książek na miesiąc to bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyniki, ale życzę jeszcze lepszych w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników :) Dla mnie rok 2014 był trochę gorszy w porównaniu do 2013 jeśli chodzi o książki, ale niestety więcej obowiązków trochę odbiera czas na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki! Naprawdę dobre wyniki :) i super książki przeczytałas, wiele z nich nie oceniłabym na przeciętne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...