sobota, 20 grudnia 2014

Coś nowego na koniec grudnia.



Sami dobrze wiecie, że przerwa świąteczna to najbardziej odpowiedni czas na nadrabianie czytelniczych zaległości. Na mojej półce też zawieruszyło się kilka nowych książek, a nawet dwie pozycje z biblioteki. Zaczynam od Szczęśliwej Ziemi Orbitowskiego i niebawem kilka słów o niej. Czytaliście coś spośród tych książek? 

  • Fartowny Pech Olga Rudnicka, wymiana na LC
  • Zapomniałam, że Cię kocham Gabrielle Zevin
Długo polowałam na tę książkę, aż w końcu propozycja kupna przyszła do mnie na portalu LC. 
  • Szczęśliwa Ziemia Łukasz Orbitowski
Właściwie jest to egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Sine Qua Non. Po przeczytaniu Zapisków Nosorożca postanowiłam pójść za ciosem i choć trochę bardziej zgłębić twórczość tego pisarza. 


Wiem. Czwarta część przygód Harry'ego Pottera kurzy się na mojej półce dłuższy czas, ale obiecuję, w końcu się za nią wezmę. Do tego Jasność Stephena Kinga, wydanie praktycznie muzealne, ale nie przeraża mnie to. 

Co polecacie, a co wręcz przeciwnie? 






Czujecie już zapach świąt? 

16 komentarzy:

  1. Zapomniałam że cię kocham to bardzo fajna książka, mam na półce i polecam :) ja jakoś świąt nie czuję, ale ozdobiłam pokój i mam nadzieję, że przyjdzie z czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam Fartowny pech i jak dla mnie, starsze książki Rudnickiej są o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam samo "Lśnienie" - natomiast nie miałam styczności z tym starym przekładem i nie wiem czy jest on satysfakcjonujący;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fartowny pech miałam zamiar kupić, ale kupiłam Wołanie Kukułki - reszty nic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Deszcz tak radośnie uderza o parapet, że trudno o świąteczny nastrój. ;)
    Mam z tego zestawu "Fartowny pech", ale jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super zdjęcia, bardzo klimatyczne!
    Nie słyszałam o żadnej z tych książek, dlatego czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie choinka stoi już od tygodnia ;) Nie jestem tradycjonalistką w tym względzie, po prostu uwielbiam ten przedświąteczny klimat czuć już od początku grudnia :)
    Co do książek to chętnie podkradłabym Zevin ;) Uwielbiam jej "Między książkami", dlatego z nieskrywanym zaciekawieniem sięgnęłabym i po "Zapomniałam..." :)
    A Harryego czytaj, bo to najlepsza seria fantasy dla młodzieży jaka kiedykolwiek wpadła mi w ręce ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Szczęśliwą ziemię". Powiem więcej nawet o niej pisałam na blogu. To dość specyficzna lektura. Nie każdemu się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest. "Szczęśliwa ziemia" nie do końca przypadła mi do gustu, więcej w jutrzejszym poście.

      Usuń
  9. Książek nie czytałam, więc raczej nie mam czego polecać.
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ,,Fartowny pech" chciałabym przeczytać :) Ubrałam dzisiaj choinkę i trochę czuję już święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Zapomniałam, że Cię kocham" od dawna "wisi" na mojej liście do przeczytania, także zazdroszczę CI bardzo :) u mnie też stosik na święta także serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak HP może się kurzyć! Choć czwarta część według mnie jest jedną z gorszych, piąta za to jest najlepsza ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym przeczytać "Fartowny pech". Ja już powoli zaczynam czuć święta!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z podanych przez ciebie książek czytałam tylko HP, którą polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...