poniedziałek, 29 grudnia 2014

#8 Podsumowanie grudnia | Zapowiedzi na styczeń

heartsandmagic.tumblr
Grudzień to miesiąc, w którym dałam radę przeczytać 6 książek. Całkiem przyzwoity wynik. Oczywiście nie obyło się bez egzemplarzy recenzenckich, niemniej jednak znalazłam parę chwil na przeczytanie książek zaplanowanych od kilku, a może nawet kilkunastu tygodni. 
Śniegu coraz więcej, temperatura coraz bardziej spada. Zapraszam Was więc z kubkiem gorącej herbaty w ręce na mały przegląd mijającego miesiąca. 


Dzięki wydawnictwu Sine Qua Non sięgnęłam po dwie całkiem różniące się od siebie pozycje. Pierwsza to typowa fantastyka w wykonaniu Łukasza Orbitowskiego, nie od końca trafiająca w mój czytelniczy gust, a druga to dobrze napisana biografia wokalisty TSA Marka Piekarczyka. 
Mój poza wydawniczy stos cieszy mnie jednak jeszcze bardziej. Znalazły się w nim trzy książki, a co najważniejsze wszystkie z półki chcę przeczytać. Nie obyło się bez czytelniczych rozczarowań. 
O nich więcej w poście poświęconym książce Olgi Rudnickiej Fartowny pech



Na koniec pochwalę się, że niedawno zaczęłam swoją przygodę z Sherlockiem Holmesem i Studium w Szkarłacie mam za sobą. Choć w wersji ebook'a, czytało się znakomicie. Już niebawem sięgnę po Znak czterech


  • Studium w szkarłacie Arthur Conan Doyle (8/10)
Tak, tak. W kinie też byłam. Choć tylko na jednym filmie, to poprawił mi humor za pięć. 


  • Mów mi Vincent / Theodore Melfi / 2014
Obejrzałam też wiele innych wspaniałych produkcji w domowych pieleszach. Więcej tutaj

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Co przewiduję na styczeń? 
Tak jak Wam wspominałam już jakiś czas temu będzie to kontynuacja przygód Harry'ego Pottera, które właśnie mam przed sobą, a także książka Stephena Kinga Lśnienie (Jasność). Poza tym czekam na wydanie drugiego tomu trylogii Oddechy, a jeśli wybiorę się w najbliższym czasie to księgarni, to na pewno po kontynuację Busem przez świat czyli Amerykę za 8 dolarów

źródło: wydawnictwo Sine Qua Non
źródło: wydawnictwo Feeria
Dużo ciekawsze może okazać się podsumowanie mijającego 2014 roku, na które Was zapraszam już niebawem. 

Dziękuje Wam za Waszą obecność i komentarze. Obiecałam rozdanie książkowe, jednak zwyczajnie nie wyrobiłam się przed świętami, a wiadomo jak Poczta Polska pracuje w okresie od 20 grudnia do 1 stycznia. To co najważniejsze, nie zapomniałam o nim i już nawet obmyśliłam dla Was konkretne tytuły książek. 

Jeśli chcecie zerknąć na poprzednie podsumowanie, zapraszam tutaj

A jeśli macie jakieś ciekawe propozycje nowości na styczeń, to podzielcie się, w końcu moja lista jest cały czas otwarta. Pozdrawiam! 

  

9 komentarzy:

  1. Ja z kolei swoją przygodę z Holmsem w wersji książkowej planuję zacząć już dawno. niestety ''Studium w szkarłacie'' jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku. U mnie grudzień był najgorszy w całym roku, ponieważ przeczytałam zaledwie trzy książki... Mam nadzieję, że nadchodzący rok będzie bardziej obfity w literaturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowości na styczeń pojawiły się na moim blogu jakiś czas temu :) Gratuluję wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne te Twoje wyniku w grudniu, naprawdę ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddychając z trudem muszę, muszę, muszę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo dobry wynik. Gratuluję i życzę wspaniałego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry wynik, jak na ten świąteczny czas, bo przecież przez większość czasu jesteśmy z rodziną i zajęci przygotowaniami do Świąt :)
    Również czekam na kontynuację "Oddechów" bo pierwszy tom mnie oczarował.
    U mnie w takich planach ścisłych do przeczytania, jest właśnie tylko to, bo resztę losuję ze słoiczka, a poza tym powinnam się uczyć do matury, a nie czytać książki :D

    Życzę Ci wszystkiego najlepszego na Nowy Rok i mnóstwa książek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje podsumowanie grudnia przez szkołę nie wyszłoby tak ładnie.
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...