poniedziałek, 1 grudnia 2014

#7 Podsumowanie listopada | Zapowiedzi na grudzień

weheartit.com
Uwielbiam posty podsumowujące, bo wtedy widzę tyle fantastycznych książek w jednym miejscu. Jednocześnie jest to moment, w którym planuję, które książki chcę kupić, które książki mogę kupić, a które najzwyczajniej w świecie muszę mieć! 
W listopadzie udało mi się przeczytać 5 książek. Przyznam szczerze, że każda z nich ma to coś, bo gdy je wspominam, rodzi mi się uśmiech na twarzy. Zapraszam Was na krótki przegląd. 


Zapiski Nosorożca oczywiście od Wydawnictwa Sine Qua Non, bardzo dziękuję. 

  

Prócz tego jedna książka w formie ebook'a, mam na myśli On wrócił i książka w języku angielskim.

Choć na Niebieskiej Obwolucie nie pojawił się ani jeden post filmowy w listopadzie. To do kina wybrałam się trzy razy. Obywatel był dla mnie bezpłciowy. Za jakie grzechy, dobry Boże - już dawno żaden film mnie tak nie rozbawił. I oczywiście nie mogłam opuścić Kosogłosa. Co do ostatniego przyznam szczerze, że wolę książkę. 


  

  • Obywatel / Jerzy Stuhr / 2014
  • Za jakie grzechy, dobry Boże? / P. de Chauveron / 2014
  • Kosogłos part 1 / Francis Lawrence / 2014
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


Choć na Niebieskiej Obwolucie zapowiedź książka o Marku Piekarczyku nie cieszyła się dużym zainteresowaniem, to kilka dni temu otrzymałam ją od wydawnictwa Sine Qua Non wraz plakatem. Bardzo podoba mi się wydanie tej książki i już nie mogę się doczekać, kiedy ją przeczytam. 


Kolejna książka anglojęzyczna, którą mam w planach. 

Oczywiście jak na typowego mola książkowego przystało, pewne plany sprzed dwóch miesięcy nadal zostają do spełnienia. Mówię tu o ostatnim poście podsumowującym. Pewne książki nadal nie zostały przeczytane. O innych nowinkach książkowych będę Was informować na bieżąco. Może w międzyczasie pojawi się jakieś czasopismo, a na pewno jakiś zakup książkowy. 
Tradycyjnie
dziękuję za Waszą obecność na blogu, szczególnie za to, że ostatnio tak wysoko podskoczyła liczba obserwatorów. W grudniu nie zabraknie rozdania książkowego. 
Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego, ciepłego tygodnia. 



  

7 komentarzy:

  1. Nono 3 razy wypad do kina w jednym miesiącu.. Fajna sprawa. Mi się udało jedynie wyjść do teatru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie. Ja niestety nawet raz się do kina nie wybrałam.... szkoda, chciałabym zobaczyć "Kosogłosa" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak udanego miesiąca. Będę czekać na obiecane rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę udanego grudnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju, zazdroszczę "Przebudzenia"! Ta książka mnie woła za każdym razem, gdy przechodzę koło jakiejś księgarni. Nie wiem, ile jeszcze dam radę się opierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim typem jest zdecydowanie King. Mam ogromne zaległości w lekturze jego książek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wybrać się w sobotę na ''Kosogłosa'' ale nieszczęścia chodzą trójkami-przyjaciółce zmarła prababcia a ja z koleżanką się rozchorowałyśmy :(
    No ale jeszcze nic straconego!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...