środa, 26 listopada 2014

Wyniki rozdania książkowego!


19 listopada ogłosiłam na blogu Niebieska Obwoluta rozdanie książkowe, w którym można było wygrać książkę R. Donovan Powód by oddychać”. Dzisiaj o godzinie 8:00 upłynął czas składania zgłoszeń. Przypominam, że wystarczyło tylko wyrazić chęć zgłoszenia i dodać blog do obserwowanych. Ale do rzeczy. Zanim maszyna losująca wyda werdykt, sporządzę listę wszystkich zgłoszonych, a było ich bardzo dużo, bo aż 22 osoby!

1. Diana Górska
2. G. P. Vega
3. Elenkaa_
4. Zaczytana
5. Magda Kowalczyk
6. Emis
7. Krokusowe Przemyślenia
8. ma ra
9. Kaś
10. Natalia Łubińska
11. awiola
12. Kinga
13. Fenko
14. neeefericit
15. Sia lala
16. brisingr M
17. Sylwka S. 
18. Dorota_Wysocka
19. Literatka M. 
20. Claudia Ann
21. Zosia Samosia :)
22. Dominika Bruzda


Szczęśliwą liczbą okazała się 21.

Zosia Samosia :), gratuluję!

Dziękuję za Wasze zainteresowanie konkursem. Już niedługo kolejne! 
A teraz zabieram się do napisania wiadomości prywatnej!
Miłego dnia!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

  

10 komentarzy:

  1. Gratuluję i żałuję, że nie padło na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczko wyżej i ja bym była szczęśliwcem :) Ale i tak gratuluje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ja mam swój egzemplarz i książkę po prostu uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że następnego konkursu nie przeoczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenko była 13., szczęście nie dopisało :D gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...