sobota, 15 listopada 2014

Powód by oddychać. Wydanie drugie


Pamiętacie jak pod koniec września pisałam o książce Powód by oddychać”? 
Jeśli nie, to zapraszam Was tutaj: 


Jeśli jednak pamiętacie, to wiedzcie, że jest mi niezwykle miło poinformować, że recenzja którą zamieściłam na Niebieskiej Obwolucie 27 września tego roku, została doceniona przez wydawnictwo Feeria i znalazło się dla niej miejsce w dodruku książki. 


Jest to znak, że ktoś czyta nasze recenzje, a co najważniejsze czyta je ze zrozumieniem i wyciąga z nich to, co najważniejsze. Teraz posiadam dwa egzemplarze tej książki, co znaczy że niebawem możecie spodziewać się małego rozdania książkowego. Nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na kolejny tom i dzielić się z Wami tym małym sukcesem. 

Pozdrawiam ciepło. 

10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Myślę, że każdy bloger marzy o takim wyróżnieniu! A na konkurs z niecierpliwością czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie, wielkie gratulacje! Będę czekać w takim razie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pragnę zdobyć tę książkę! xD gratuluję Ci serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! Zawsze dobrze wiedzieć, że wydawnictwa jednak czytają nasze recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, na pewno sprawiło ci to wielką radość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Ciekawe czy moja recenzja również się tam znalazła:p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...