sobota, 4 października 2014

#6 Między książkami. Pory roku

Wpatrz się głęboko, głęboko w przyrodę, 
a wtedy wszystko lepiej zrozumiesz.

Tak powiedział Albert Einstein. Dzisiaj wyjątkowo pojawiam się, nie po to, aby pisać o książkach, ale po to, by zabrać Was w podróż, odkrywając zdjęcia, które niegdyś znalazły miejsce na moim dysku. 
Za oknem pogoda szara i smutna, a wręcz przyprawiająca o depresję. Przeglądanie zdjęć z różnych pór roku przypomina mi, że taka nieznośna aura, nie potrwa zbyt długo. Mam nadzieję, że te zdjęcia poprawią Wam humor i sprawią, że zatrzymacie się na moment. W końcu nie samymi książkami żyje człowiek.
























. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobały. 
A Wy, bawicie się czasem w fotografów? 
Albo może... Czekacie na zimę? 
Przyznam szczerze, że ostatnie zdjęcia podoba mi się najmniej. 
Życzę Wam udanego weekendu!

17 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Ja zdjęć raczej nie robię. I na zimę na pewno nie czekam, jak już to na wiosnę! :)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na wiosnę, bo kocham kiedy wszystko budzi się do życia. <3

      Usuń
  2. Fotografie niesamowite. Ja zdjęcia robię tylko w trakcie wakacji, a zima to pora roku najmniej przeze mnie lubiana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety różne ujęcia zimy wydają się być na zdjęciach jednakowe. Wszędzie tylko biel. :-)

      Usuń
  3. Ja nie mam zdolności do fotografowania, ale Twoje zdjęcia robią wrażenie. Potrafisz uchwycić fajny moment.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bawię się, co widać na instagramie;) Najbardziej podobają mi się zdjęcia (licząc od początku) 5 i 12.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia cudne, naprawdę. Ja czasami się bawię w fotografa na wakacjach, ale wychodzi z tego raczej mniej niż więcej ;) Po prostu frajda. No i dołączam do przeciwników zimy! Majowa pogoda przez cały rok - takie moje małe marzenie ;)

    http://wiecznie-zaczytana-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo tu przeciwników zimy :D i w sumie wcale mnie to nie dziwi.

      Usuń
  6. A tak, ja też się czasem bawię aparatem :) ach, jesień w Polsce jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia... ;) aż się rozmarzyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia piękne!
    Ja czasem też zrobię parę zdjęć....jednak ostatnio nie mam aparatu ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne zdjęcia! <3 Chciałabym mieć porządny aparat, żeby móc robić takie piękności :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kicia :) Uwielbiam zdjęcia, ale nie mam talentu do ich robienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kadry.
    Też lubię robić zdjęcia . Zapraszam na http://natanna-takasobiekronika.blogspot.com/2014/10/motyle-harce-w-jesiennym-soncu.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnowe zdjęcia!
    Dawno już żadne nie wpadły mi w oko tak jak te...

    Na zimę nie czekam, oj nie nie. Śnieg, wieczór już od 16, mokre buty, zimne nosy - to nie dla mnie. Tak jest jak człowiek jest ciepłolubny :)

    I zgadzam się, że obserwacja natury wiele może nas nauczyć. W końcu jesteśmy cześcią pięknej natury :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...