niedziela, 21 września 2014

Wyniki rozdania książkowego!


4 września ogłosiłam na swoim blogu rozdanie książkowe. Zdobyć można było książkę Ch. Isherwooda pod tytułem  „Pożegnanie z Berlinem” oraz O modlitwie. Listy do Malkolma autorstwa C.S. Lewisa. Dzisiaj rozwiązania konkursu nadszedł czas. Za moment z przyjemnością poinformuję Was, do kogo powędrują te dwie książki. 
Najpierw jednak zróbmy listę zgłoszonych uczestników. 












Cieszę się, że zgłosiło się aż 11 osób, a co za tym idzie 11 blogów. Jeden z ich autorów otrzyma obydwie książki. Postanowiłam, że losowanie odbędzie się na stronie losowe.pl 


Szczęśliwą cyfrą okazała się 4

Elfik Book, gratuluję! 

I zabieram się do pisania prywatnej wiadomości o wygranej. 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


Dotarły do mnie szczotki z drukarki, a co za tym idzie zapowiadana książka Deborah McKinlay, jeszcze nie do końca wiem co o niej myśleć, bo nie zdążyłam dotrzeć do końca. Zaraz po przeczytaniu, zabieram się do pisania recenzji. Trzymajcie się ciepło i miłej niedzieli! 

  

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...