poniedziałek, 29 września 2014

#5 Podsumowanie września | Zapowiedzi na październik

themountainlaurel.tumblr
Uwaga! Słychać gong! Oto trzymiesięczne wakacje dobiegły końca. Wielkie lenistwo, które szerzyło się w moim pokoju od samego maja, zostaje przeniesione do innego mieszkania, do innego miasta. Nie spodziewałam się, że mijający właśnie wrzesień przyniesie jeszcze więcej książek niż sierpień. Chciałabym teraz zrobić przegląd wszystkich (15) pozycji przeczytanych we wrześniu. Zapraszam!

Zacznijmy od książek otrzymanych od wydawnictw. 

    
  
  

Dwie książki od wydawnictwa Esprit, dwie książki od wydawnictwa Feeria i dwie książki od wydawnictwa Sine Qua Non. Znalazł się tu poradnik, jak walczyć z ciężką chorobą, jak ulepszyć swoje relacje z bliskimi, a także świetne powieści poruszające problemy przemocy w rodzinie, samotności, życia na Bliskim Wschodzie, czy też wielkiej odwagi w podejmowaniu dalekich podróży. Zdecydowanie najbardziej polecam Wam książki o ocenach 8 i 9.
Wrzesień to miesiąc, w którym w końcu rozpoczęłam swoją przygodę z Harrym Potterem. Szkoda, że tak późno, ale może lepiej późno niż wcale. Dotąd udało mi się przeczytać trzy tomy. :)

    

  • Harry Potter i Kamień Filozoficzny J.K. Rowling (9/10)
  • Harry Potter i Komnata Tajemnic J.K. Rowling (9/10)
  • Harry Potter i Więzień Azkabanu J.K. Rowling (9/10)
Nicholas Sparks, Stephen King i Eric-Emmanuel Schmitt to pisarze, na których do tej pory się nie zawiodłam. Ich poniższe książki tylko to potwierdzają. Polecam Wam z całego serca. 

    
Do tego pierwsza ksiażka Marii Nurowskiej, którą przeczytałam. Książka Ebena Alexandra, która stanowi świetną alternatywę dla pozycji pt. Niebo istnieje... Naprawdę i tom 0,5 Countdown - czyli wstęp do fantastycznej serii Przegląd Końca Świata. 

    
  • Zabójca Maria Nurowska (5/10)
  • Dowód Eben Alexander (6/10)
  • Przegląd Końca Świata. Countdown Mira Grant (8/10)
Piękny miesiąc i rekord książek został pobity. Co czytaliście, co chcecie przeczytać, co czeka na Waszej półce z spośród wymienionych książek? 
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


Plan na październik. 
Październik, a wraz z nim przeprowadzka, i rozpoczęcie studiów. Mam nadzieję, że mimo tego powyższy plan MINIMUM zostanie spełniony. DO TEGO jeszcze I i II tom Przeglądu Końca Świata - jednak w formie ebooka, podobnie jak książka Timura Vermesa On wrócił

Biec albo umrzeć to nabytek od wydawnictwa Sine Qua Non, podobnie jak III część Przeglądu Końca Świata. Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął Jonasa Jonanssona to 25 zł wydane w Biedronce! Harry Potter i Czara Ognia, czyli IV część fantastycznej serii wypożyczyłam z biblioteki, a Kronika Powstania Warszawskiego Andrzeja Kunerta to efekt wymiany na portalu LubimyCzytac. 

Dziękuję Wam za Waszą dotychczasową obecność i komentarze. Z wielką przyjemnością zaglądam na tego bloga i piszę kolejne posty! Liczę na Was także w październiku. Miłego tygodnia, a wszystkim studentom znośnego początku nauki! 




  

23 komentarze:

  1. Szacun za przeczytanie tylu książek ! Ja z Twoich propozycji najchętniej widziałabym u siebie ,,Busem przez świat" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiele osób chce ode mnie pożyczyć tę książkę :D!

      Usuń
  2. "Drzewo migdałowe" oceniłam tak samo - piękna, poruszająca książka.
    Oczywiście, ze lepiej później, niż wcale czytać Pottera! Ja ci zazdroszczę, ze dopiero poznajesz przygody Harry'ego... później jest coraz ciekawiej :).
    Ja właśnie czytam "Przegląd Końca Świata. Countdown" i powiem ci, że nie jest to tak ciekawe, jak pierwszy, czy drugi tom. Więc zabieraj się za czytanie głównej historii :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, zabieram się :D Tylko coś ostatnio mam mniej czasu! A na Pottera namówiła mnie moja przyjaciółka i nie żałuję :D :)

      Usuń
  3. Masz naprawdę co wspominać z tego miesiąca. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju, tyle cudownych książek u Ciebie w tym miesiącu!
    Ja marzę i o "Drzewie migdałowym", i o "Najdłuższej podróży", a jakby do mnie zawitał "Powód by oddychać" to też bym nie pogardziła ;) Na serię Miry Grant czaję się już od jakiegoś czasu i tu pojawiają siędwa pytania: Skąd na to czas? I gdzie na to pieniądze? :P

    http://wiecznie-zaczytana-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam dużo książek Miry Grant na promocji, jednak były to ebooki :) Sama się na jeden z nich skusiłam :)

      Usuń
  5. Życzę powodzenia i w planach czytelniczych i na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, mam nadzieję, że wszystko uda się spełnić :)

      Usuń
  6. Na studiach na pewno będzie genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. :)

      Usuń
  7. Gratuluję wyników i życzę powodzenia na nowej edukacyjnej drodze :) Ja właśnie rozpoczęłam pracę i również stresuję się zmianami i obawiam się odrobinę o swojego bloga :/ Mam nadzieję, ze podołam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się boję o swojego bloga, ale jednocześnie mam świadomość, że przez ostatnie trzy miesiące wrosłam w niego bardziej niż kiedykolwiek. :)

      Usuń
  8. Wow! Naprawdę świetne osiągnięcia ;) Tylko pozazdrościć. Dziwnie musisz się czuć, kiedy najdłuższe wakacje w całej karierze edukacji się kończą. Ale przynajmniej będziesz miała teraz emocjonujący miesiąc. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli.
    "Harry Potter" jest to moja ulubiona seria i nie chodzi o to, że najlepsza jaką czytałam, ale mam do niej wielki sentyment. To ona pozwoliła mi odkryć samą siebie ;) Jest niesamowita.
    Pozdrawiam ;)
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niesamowita, to prawa. Choć cały czas się zastanawiam, co w niej tak bardzo działa na czytelnika. Mam nadzieję, że uda mi się odpowiedzieć na to pytanie, kiedy skończę całą serię. :)

      Usuń
  9. Ja tam zazdroszczę, że masz jeszcze Harry'ego przed sobą :D no i też bym chciała Drzewo migdałowe i Powód by oddychać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest... Moja przygoda ze światem czarodziejów się dopiero zaczyna. :)

      Usuń
  10. Czytałam "Dowód", jednak książka ta nie za bardzo mi się podobała niestety :/
    Co do Harry'ego, to się zdziwiłam, że dopiero teraz zaczęłaś z nim przygodę, jednak tak jak napisałaś, lepiej późno niż wcale, bo to świetna seria jest ;)
    A z wymienionych książek czytam obecnie "Powód by oddychać".
    Powodzenia w nowym mieście i na studiach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! No jakoś nie miałam okazji wcześniej przeczytać Harry'ego :)

      Usuń
  11. Życzę miłego rozpoczęcia studiów - dla mnie pierwszy rok był fascynujący;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się wszystkiego po kolei, nie jest łatwo, ale idę do przodu. :D A Rzeszów jest bardzo ładnym miastem! :)

      Usuń
  12. Bardzo bym chciała przeczytać "Drzewo migdałowe".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...