poniedziałek, 25 listopada 2013

Sezon Matur

Witajcie, 
dzisiejszy tytuł nie odnosi się (niestety) do żadnej książki. Jutro zaczynają się próbne matury wydawnictwa Operon, w związku z tym chwilowo nie publikuję żadnej nowej recenzji  (choć w planach mam kilka... M.in: Ono Doroty Terakowskiej).

Do usłyszenia w najbliższy weekend, a tymczasem życzcie mi powodzenia. Ja z kolei życzę wszystkim tegorocznym maturzystom wytrzymałości i chęci do nauki... aż do samego maja. Jednocześnie dedykuję im piosenkę: 


; )

6 komentarzy:

  1. Powodzenia!
    Mnie to czeka za dwa lata(planowo). A jak na razie przez trzy dni czeka mnie wstawanie o 9 :D Próbne matury i lekcje rano odwołane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościć :D, ale pamiętam tą dziką radość kiedy miałam ze tego powodu skrócone, bądź odwołane lekcje :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...