środa, 16 października 2013

Zapowiedzi

Witajcie po długiej przerwie z mojej strony, 
niestety nie mam nic na swoje usprawiedliwienie prócz ogromu zajęć, który mnie coraz bardziej przytłacza. 
Mam nadzieję, że u Was więcej czasu na wspaniałe książki niż u mnie. Już za moment postaram się odwiedzić Wasze blogi, tymczasem chciałam zapowiedzieć, że w najbliższym czasie na moim blogu ukażą się recenzje następujących książek... ;)

Wymagania i pasja.
O wychowaniu chrześcijańskim
Jorge Mario Bergoglio

ESPRIT
Niedoręczony list
Sarah Blake
ŚWIAT KSIĄŻKI
Cierpiące dusze
Ks. Marcello Stanzione
ESPRIT


Mam nadzieję, że każdy kto wpadnie tu chociaż na moment, 
będzie miał o czym poczytać. 
Do usłyszenia w ciągu najbliższych dni! 

2 komentarze:

  1. Ciekawi mnie "Niedoręczony list".

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak czasu-skąd ja to znam?

    Nie mogę się doczekać wszystkich trzech książek.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie na nową recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...